2020. június 8., hétfő

Eucerin Hyaluron filler teszt- avagy tényleg megéri a hype?

Sziasztok!

Ha követtek instagramon vagy facebookon már értesülhettetek róla, hogy sikerült bekerülnöm egy Trnd projektbe, méghozzá az Eucerin... tesztelésére. Nagyon izgatottan, boldogan ámde hatalmas elvárásokkal fogtam neki ennek a nívós márka által kiadott ránccsökkentő, bőrtökéletesítő kétkomponensű szérum, tesztelésének. Külön öröm, ha tesztelésre kapok valamit, mert magamtól nem áldoznék ennyit perpillanat egy krémre. 



A csomagolás nekem nagyon tetszik. A jól ismert Eucerin vonalat hozza színvilágban- feliratban, ám a két komponens elkülönítése a hengeres tubuson belül igen klasszul néz ki: az ezüst színű egy átlátszó, hyaluronsavas komponenst rejt magában, míg a fehér az ápoló krémet tartalmazza. 
Sajnos nekem a pumpával rögtön gondom akadt, jó sok átlátszó részt el kellett külön nyomkodnom, mire a ,,csőr" másik pontja is megindult és végre sikerült kinyernem belőle azt a részt is. Ezt nem várom egy ilyen árkategóriájú terméktől,de sebaj, egy apró gikszer még belefér, lehet pont az enyém volt nehezebben kezelhető az elején. Plusz pont a doboz, amiben a terméket kézhez kapjuk, leragasztva, így biztos nem nyomkodja senki előttünk ki a krémet. Az már más dolog, hogy plusz szemetet jelent, illetve maga a pumpás megoldás és a fedett üveg külső miatt nem láthatjuk mennyit használtunk el a krémekből,és meddig ér le a pumpa szára, de még mindig sokkal jobb, mint a belenyúlkálós krémek amik nem túl higiénikusak. 

A belbecs a lényeg úgy is, szokták mondani. Direkt sokáig teszteltem, nem akartam a márkanév és az azonnali szuper eredmények miatt egy ömlengő, de lehet,hogy nem valós értékű bejegyzést közzétenni. Első benyomásra csodálatos, tényleg azonnal, perceken belül kihúzza a ráncokat a szem alatt és a homlokon. Kellemes tapintású bőrt kapunk, akár a baba popsi, annyira puha és finom lesz azon nyomban. El voltam tőle alkélva, hogy ez mennyire remek termék, csodás lesz róla írni. Ennyire kellemes hatást még soha egy kozmetikum esetén sem tapasztaltam azonnali hatóidőn belül.

Teltek múltak a hetek, azóta már hónapok és szerettem a krémet, de jöttek a problémák. Az arcbőröm nem volt szép. Egyre több pattanás jött ki rajtam, amit hirtelen nem is tudtam minek vélni, mire beugrott, hogy én bizony egy új terméket építettem be csupán a rutinomba: az Eucerint. Jött a kételkedés, hogy ettől lehet a gond? Most sajnos azt kell, hogy mondjam: igen. Abbahagytam a használatát,és a piros foltok és pattanások elmúltak. 
Nem akartam ennyivel abbahagyni a tesztelést és kidobni a krémet, így elkezdtem egy másik felhasználási módon dolgozni vele: a szemkörnyékemre kenem egy fél borsónyi adagban minden reggel. Erre a célra bevált, ha nem is szemkörnyékápolónak lett kifejlesztve (de ha jól tudom az is van a krémcsaládon belül). 

Nem tudom megmondani, hogy csak az én zsíros- kombinált bőröm reagált-e így rá. Nem merem azt mondani, hogy biztosan beválik majd nektek, mert nekem sem arra vált be, mint amire kifejlesztették, így azt tanácsolom- csak óvatosan! Tetszik a termék, de csak az említett szemkörnyéki ápolásra, de arra tényleg luxusnak tartom a megvételét. 

Nem tudom ajánlani emiatt a krémet nyugodt szívvel. Kérlek, ha vannak tapasztalataitok vele kapcsolatban, írjátok meg nekem, mert érdekel, hogy az én bőröm reagált-e csak így, vagy van benne irritáló összetevő.

Köszönöm , hogy itt voltatok!

Puszi:


Nincsenek megjegyzések: