2012. április 12., csütörtök

Új hajszín: hajradírozás, ombre szőkés haj

Sziasztok

 A minap nagy döntésre szántam el magam, mivel untam a hajszínem. December eleje óta nem volt festve , akkor fekete lettem, de már nagyon megkopott a szín, és lenövésem is volt, de szerencsére nem volt feltűnő. Úgy határoztam , hogy világosabb árnyalatot választok, de valami extrábbat, ezért esett a választásom az ombre hajfestési technikára, ami azt jelenti, hogy a sötét felől megy a szín a világos felé. Leradíroztam a hajszínt, a sötétet, és így kaptam egy világos barnás szőkés színt. Itt ugyebár nem állt meg a dolog ennyivel, a végét ugyanis világosítanom kellett. Ezért egy világosító festéket használtam, ami azt ígérte, hogy 4-5 árnyalattal fog változtatni a hajszínemen. Mindenhez féláron jutottam hozzá Dm-es kuponok segítségével, szóval nagyon megérte és nagyon olcsó volt így.

 Sunfleur termék, tesztelésre kaptam a cégtől hamarosan teszt, a hajradír, hajfesték

 Colour B4 Hair Colour Remover , extra mert a sima a világosabb színek eltávolítására van

 Ezt tartalmazta a radírozó csomag: A, B, C üveg. Az A és B részt kellett összeönteni, felrázni, majd mint egy hajfestéket felvinni a haj egészére, majd 20 perc várakozás következett. Ezután öblítés langyos vízzel 5-12 percen át ( én 12 percig mert dús a hajam ), majd ezt meg kellett ismételni, miután a C részt egy percig beledörzsöltem a hajamba. Ekkor ismét 12 perc mosás, öblítés és ismét samponozás, aminek amúgy fincsi alma illata volt :) De arra készüljetek, hogy a radír büdi, ammónia szagú .

 Radírozás előtt

 Várakozás ( 20 perc)

 Vizesen az eredmény, amit sajnos a kép nem tükröz megfelelően

 Ombre hajvégek világosítása a Londa világosító melírfestékkel

 Eredmény

Ilyen lett, sajnos csak telós képet tudtam többnyire hozni mert lemerült a fényképezőgépem és gondok voltak vele

Itt látszik a valódi eredmény, másnap még egyszer átkentem a végét a szőkítővel szóval picit még intenzívebb , de kb ilyen , majd úgyis látjátok :) Nem roncsolta a hajam különösebben, amit tapasztalok, hogy kicsit szárazak a hajvégeim és kell rá a hajpakolás majd rendszeresen, meg hajvégápoló híján krémezem.

Hogy tetszik, ti gondolkodtatok már a drasztikusabb színváltáson?

Puszil: Hajnitok

25 megjegyzés:

Lujzi írta...

ezt énis végigcsináltam a nyáron, igazából ősszel kezdtek el olyan brutálisan töredezni a hajvégeim, hogy azonnal le kellett vágni! :/ azóta már le is mondtam róla, újra egyszínű a hajam.

Eszti írta...

Nem tudom, hogy bevállalom-e a kockázatot, hogy tönkreteszem a hajam alsó öt-tíz centijét, mert ha lekell vágatnom, akkor már túúl rövid lesz :) de egyébként iszonyatosan tetszik ez a fajta hajfestés :))

Zsanci írta...

Én is épp ma vettem meg a hajradírt. Vegyesek az érzelmeim a termékkel kapcsolatban, ugyanis 6 éve vagyok fodrász és még soha nem csináltam radírozást. Remélem jól fog sikerülni :) Mindenesetre fogok írni róla! :)

Unknown írta...

Hol lehet kapni a hajradirt?

hajnoca3 írta...

Hát remélem én nem járok úgy , most keresem a tökéletes hajvégápolót ( olcsó és jó) valaki tud valamit ajánlani?

Zsanci, szólj ha írtál róla mert kíváncsi vagyok :) Én elégedett vagyok az én hajammal, csak a vége lett szárazabb a szőkítéstől.

Amúgy dm-ben vettem, van két féle, de más márka is forgalmaz ilyet, lehet a rossmann-ban is van , de a tuti az a dm ! :)

Thündérke írta...

Hú nagyon jó lett ! Tetszik! És jól is áll! :)

hajnoca3 írta...

Köszi :*

dolly írta...

Nagyon nagyonjó:D nekem eredeti van és ugy akarom a végét világositani azzal a világositó festékkel azisjó?:D

Unknown írta...

Sziasztok! Én Angliában élek, itt nagy sláger a colour remover b4, ahogy Te írtad, a radír. :) Én kétszer használtam eddig, egyszer kb. fél éve másodszor meg alig egy hónapja. Én évek óta fekete voltam. Elöször csak pár árnyalatot világosított, a feketéből kb. sötétbarna lett, de most másodjára szinte szőke lettem, úgy leszívta a színt, pedig folyamat volt színezve a hajam azóta is. A lényeg,hogy én nagyon ajánlom a terméket. Nekem semennyit nem károsított a hajamon! Csak arra kell figyelni,hogy tényleg pontosan tartsátok be a használati utasítást! Szerintem egy irtó jó termék!

Névtelen írta...

Szerinted a szökéröl leszedi a vörös szinezöt??? :)

hajnoca3 írta...

Hát hogy szőkéről leszedi-e, talán! Azt olvastam a dobozon, hogy a természetes szőke színhez nehéz vele visszatérni,és csak sötétítés esetén segít. Tehát, ha a hajadon a vörös most sötétebb mint alatta a szőke volt, akkor van rá esély,hogy leszedje :)

Névtelen írta...

Sziasztok! Nekem is segített a termék, ellenben a fodrász koktélozós majd leszívatós eljárásával... fekete derékig érő hajam volt, majd 27 ezer ft után lettem csoki barna és derékig érő haj.... remek.. majd megvettem a DM-ben ezt a hair color removed cuccot, kipróbáltam, és lám-lám a hajam világosbarna lett...semmi roncsolás, semmi égető érzés vagy viszketés... 3500 ft.. soha többet fodrász!! :) csak ajánlani tudom a terméket...

Unknown írta...

Szia :)
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a radírozást követően rögtön beombréztad a hajad? :) De hülye szó XD

hajnoca3 írta...

Szijja!:D

Igen, utána rögtön! És jó lett az eredmény! Csak nem te is ezt tervezed?:)

Unknown írta...

Dede, bizony, mert ma nagy gondban voltam, mivel 24 vagyok :(, najó :) szóval és elkezdtem őszülni, de csak pár szál van a fejem tetején még oldalt, így aztán elkezdtem színezni a hajam a Palette egyik termékcsaládjával, de a barátom oda van a vörös hajért, így aztán belementem, hogy befestem vörösre a hajam, igaz magyaráztam előtte neki, hogy úgy sem fogja be amilyen a képen van, mivel alapjáraton nagyon sötét barna, szinte már fekete a hajam, így aztán most ilyen összevissza katyvasz a színe, inkább mahagóninak mondanám. Szóval ettől szeretnék megszabadulni, mivel ma az egész délelőttömet és egy Syoss lightert pazaroltam arra, hogy szép kis ombrés hajat kreáljak. Sajnos csak elkezdte leoldani a festéket a hajamról és semmit nem szívott le belőlle. Az is lehet hogy túl gyenge változattal próbálkoztam, mivel féltem így elsőre egy erősebbet venni.
Remélem ezzel a Colour B4-el menni fog a "leradírozás", és akkor ahogy írtad én is ezt az extra változatot szerzem be. Egyébként van valami jó ötleted, hogy szerinted az én hajamhoz melyik világosító festéket vegyem, mert nem szeretném, ha megint kukába kötne ki :(

hajnoca3 írta...

Hát az őszüléssel ne is foglalkozz, ez genetikai dolog, van akinek a pigmentek a hajából előbb távoznak,de ismerek olyat is akinek 60 évesen alig volt ősz hajszála! Egy tanácsot ha tőlem elfogadsz, akkor Garniert NE vegyél,mert az nekem nem szívta ki rendesen a hajamat és a töve sötét maradt, mindez szenteste előtt 1 éjszakával.....

A palette szőkítő-világosító festékei nagyon jók,én azt próbálnám meg, de mindenképpen olyan terméket keress ami szőkítő hatású! De ne a samponos verziót, az gyengébb:) Aztán írd meg,hogy sikerült ;) puszi!

Unknown írta...

Szia :)

Végre sikerült írnom neked, képzeld megcsináltam az ombre-t tök jó lett, sokan azt hiszik, hogy fodrász csinálta XD
Majd valamikor küldök egy képet, ja amúgy elrohantam megvettem a hajradírt, de végül nem használtam el, úgyhogy most ott áll a szekrényben, na de mind1. Amúgy Palette festéket vettem, de előtte egy kicsit szőkítő porral rámentem, és az meghozta a sikerült ;)

Köszi a sok segítséget :)
XOXO

evicska írta...

sziasztok!eredetileg középszőke hajam van,most egy csöppet világosabbra van festve,mert nagyon nehéz eltalálni az eredeti színt :)érdeklődnék,hogy hajradírral hogyan tudnám visszaállítani a hajam eredeti állapotát,hogy végleg elfelejthessem a hajfestést Evyke

kriiisz írta...

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, nekem chili piros hajam van és szeretném az eredeti hajszínem, de elég csúnya lenne ha lenövesztem, festeni meg nem nagyon szeretném meg úgyis ledobná a barnát, szeretem ezt a színt de sajna nem nöl tőle semmit a hajam, hogy a Colour B4-el sikerülhetne visszatérnem barnára festegetés nélkül?

kriiisz írta...

Sziasztok, érdeklődnék a Colour B4 hajradírról, nekem chili piros hajszínem van de szeretnék barnára váltani festegetések nélkül, de nem akarom lenöveszteni. Szerintetek mennyire hatna az én hajamon?

Dorottya írta...

Sziasztok. Én 3 éve vagyok fekete ( az eredeti hajszínem homokszőke vagy nagyon világos barna) egyszer festettem szőkére a fekete előtt de szerintem alergiás lehetek a hidrogénre mert miután kb fél cm-es lett a lenövésem a szőke szinte magától "leesett" alig mertem fésülni, nagyon megritkult, ezért ráfestettem a feketét. Kicsit "összeszedte" magát a hajam de nem nő..és szeretném visszakapni az eredeti hajszínemet. Szerintetek lehet bármi veszélye ha a radírt használom? Úgy értem, hogy járhatok úgy vele mint a szőke hajfestékkel vagy ebben nincs hidrogén? A válaszokat előre is köszönöm. :)
Dóri.

Unknown írta...

Én egyszer csináltam meg magamnak,töredezett is utána a hajam vége,és a póthajam is tönkretette :/ De végül a White Hairben helyrehozták a bakim,és azóta ismét egészséges a hajam :) Szerintem az ombrét csak náluk érdemes csináltatni,ha az ember szép átmenetet szeretne :))

Unknown írta...

szemezek már a szalonjukkal egy ideje,lehet benézek hozájuk,az ombrejük tényleg szép szokott lenni.

Unknown írta...

Facebook-on is lehet látni,hogy profik ;))

Unknown írta...

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy szerintetek enyhén színezett sötét szőke hajból kiszedni-e esetleg a vörös szint a Color B4 hajradír?
Lányom kimosható vörös hajfestékkel bemázolta sötét szőke inkább barnás haját és nagyon szeretné mostmár visszakapni eredeti hajszínét és úgy tűnik a sok mosás sem segít, mert még mindig igen vörös hajszíne van.
Ezért szeretnénk kipróbálni a Color B4 hajradírt, viszont érdekelne, hogy van-e esélyünk vissza kapni a barnás hajszínünket?
Köszönöm segítségeteket előre is!