2012. április 23., hétfő

Rozi rovat

Sziasztok kedves kicsi olvasóim!

ígértem hogy néhanapján fogok írni a kis tündéri sünlánykánkról, Roziról. Már több hete nálunk van, alakul a kapcsolatunk, nagyon édes kis dög. Nagyon  akaratos, önálló személyiség és nem utolsó sorban nagyon hisztis :D Olyan mint egy tinilány! Igazi mormota, rengeteget alszik, és ha felkeltjük hát olyan hisztiket levág, hogy csak na. Van mikor nem is sikerül meglágyítani a pici szívét és akkoris morcos marad. De amúgy az esetek többségében a kedvenc kajájával engesztelhető. Imádja a lisztkukacot, az a kedvence, azon kívül eléggé válogatós, de azért eszik mindenfélét. A cicajakát is ropogtatja, a szárazat. Csináltam neki futókereket, na azzal még nem békült ki, fél tőle, kiugrik belőle, de majd megszokja. Sokszor van jó kedve, én már kesztyű nélkül fogom meg és veszem fel, belemászik az ingujjamba, az nózipuszit, meg simizhetem a kis állát, nóziját , lábikóját, meg a hátát is. Amúgy mikor teljesen nyugodt , tehát mikor velem van pl, akkor lesimítja a tüskéit és nem is bök sün léte ellenére, olyan mint egy másik kis állat, simogatni sem fáj vagy ilyesmi. Nagyon a szívemhez nőtt, kb olyan mintha a gyerekem lenne, nagyon nagyon szeretem.

 Adott puszit

 Itt mufi, ilyen mikor felkeltjük és ő aludna még :D

A kis felfedező

 Nagy a szerelem anya imádja

Elaludt az ölemben

Egyébként sokszor elalszik az ölemben is , írtó édes, például egyik reggel zörgött, és megnéztem mi van vele. Kivettem és éreztem, hogy fázik, hidegek voltak a kis lábai, bár nem tudom miért nem bújt be a rongyikájába, de ekkor beletettem egy mamuszba( igen az a kedvence, az A mamusz amibe belebújva írtó nagyokat durmol) majd öleltem és aludtunk tovább 10-ig :D

Szóval írtó aranyos, nagyon megszerettem és amondó vagyok aki szeretne sünit ne fogja vissza magát mert írtó édes és szeretni való állatkák. 

Hogy tetszett nektek a bejegyzés, nem baj, ha lesz néha Rozi rovat? :)

Sok puszi

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Annyira édes.. :)
Nem szúr így ha kesztyű nélkül fogod meg? Harapni sem szokott? Úhh én úgy szeretnék sünit, de leszavazták az ötletemet elég hamar.. :(

p.kriszti93 írta...

ez komolyan kínzás volt számomra , én is akarok :D annyira édes *.* Rozi igazán szép, én is hasonlót néztem ki magamnak, csak anyu nem engedi, mert h már van 4 állatkám :D de valahogy talán rá tudom beszélni :) ésés legyen még Rozi rovat :))

Lujzi írta...

uristen, megeszem, nagyon aranyos!!!!

Velvet FizZ Blog írta...

Meg kell zabálni!!! :)

hajnoca3 írta...

Látom a kicsi sikert aratott , meg is mnutattam neki szaglászta a monitort :D

Amúgy Rozi nem harap, soha nem is harapott ! De van olyan süni aki igen, minden attól függ, hogy a tenyésztője kézhez szoktatta azért még babakorában! Amúgy már nem szúr, mert megszokta a szagomat, ismer. Meg tudom, hogy nyúljak elá és nem szokott megbökni. Mondjuk a kamikáze akciói során mikor felmászott a vállamra majd a mélybe vetette magát és út közben begombócozósott, ráesett a mezítlábas bokámra, az fájt :D

Thündérke írta...

Nagyon cuki :)a kutyám sajnos megnyamizná:D jajj el kell mesélnem egy sztorit... mikor voltak kölykei a kutyimnak , egyik reggel nyúlok be az ólba kutyizni, hát mi volt benne a kiskutyák mellett?XD egy sün :D a hülye kutyám valahogy bevitte :D úgy megijedtem , hogy csak na:D

N írta...

awwwwwwwww *.*

Yvett írta...

de édes*.* Olvadozom :))!
Xoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.com