2012. április 16., hétfő

Köszönet a Kallos.com-nak ! Tesztek hamarosan

Ma mire hazaértem várt egy szelvény, hogy menjek a postára, mert csomagom érkezett. Nagyon örültem és rögtön indultam is, biciklire pattanva dacoltam a nagy ellenszéllel, és megkaparintottam a csodás kartondobozkámat. Alig bírtam kivárni , hogy hazahozzam és megnézzem mit rejt. Nem kellett csalódnom , sőt. Mikor kinyitottam elámultam a sok földi jó láttán, színes tubusok és egy zacskónyi sminkcucc lesett vissza rám!






Aztán elkezdtem egyesével végiglesni miket rejt a csomag. Van benne kétféle tusfürdő, hajpakolás ami regenerál, kézkrém, testápoló, hajzselé, körömlakkok, szemceruza, ajakkontúrceruza, szempillaspirál, alapozó, szájfény, szemfesték, pirosító, szóval egy lánynak való kis falatnyi menyország :)

Ezúton szeretném megköszönni a Kallosnak az együttműködést, a kedvességüket , hogy válaszoltak nekem és választhattam, továbbá ígérem mindenről lesz teszt mert nagyon kíváncsi vagyok!

Amit biztos beszerzek még ezek mellé, az a hajvégápolójuk, ugyanis az is nagyon felkeltette az érdeklődésemet és ára is kedverő , kb 490 Ft , így minneképpen a must have deal most számomra !

 Itt egy szépséges csoportkép , hát nem szépek?



Mi érdekelne első körben a sminktermékek közül benneteket? Vele kezdeném a tesztet, írjátok meg bátran :)

Sok puszi: Hajnitok

5 megjegyzés:

Eri Nails írta...

A szájfényre és a szempillaspirálra kíváncsi lennék, na meg persze a lakkokra is ! :)

Zsanci írta...

De durva! Ugyan ezeket a termékeket kaptam én is :D :)))

Nina írta...

én is ugyanezeket kaptam :)

Zsanci írta...

Akkor most mindenki ugyanarról fog írni? :D

hajnoca3 írta...

Ezek szerint :D Vicces lesz .....