2012. április 19., csütörtök

Sunfleur- 3 termék összefüggő tesztje


Szerencsés voltam, mert két tubus Sunfleur terméket nyertem, egyhez pedig kiválasztott a cég tesztelőnek. előrebocsájtanám, hogy ez semmiben nem befolyásol a véleményalkotásomk során. Alapjáraton nagyon szeretem a Sunfleur termékeit és magát a kft-t is , ugyanis ennyire közvetlen és felhasználóbarát céggel még nem találkoztam. Plusz pirospont a szememben , hogy hazai termékekről beszélünk , amik szerintem simán felvehetik a versenyt a nagyobb kaliberű és sokkal jobban hypolt cuccokkal. Van tőlük egy éjszakai krémem is, nagyon kiadós, jó minőségű. De róla most csak ennyit, régebben már írtam róla tesztet. akikről ma szó lesz , azok a következők:

A piros tubusos akit tesztre kaptam egy multifunkciós krémgél bőrfeszesítésre, karcsúsításra és narancsbőrre. A barna tubus mellfeszesítő, a zöld pedig a már sokatok által biztosan ismert karcsúsító zselé.

A pirosat mg nem tesztelem régóta, de szerintem a három együtt bombabiztos elegyet alkot. A zöld tubudos feszesítő karcsúsító zselé nagyon nagyon jó, de tényleg, a mellfeszesítő is csodás, szóval biztos vagyok a piros sikerében is.

Állagra balról jobbra a piros amúgy pumpás fejű és kicsit töményebb mint a másik kettő, de még ez sem mondható kemény krémnek , sőt. Szeretem, hogy kicsit folyósabb és vizesebb állagúak mert sokkal könnyebben kenhetőek és hamarabb beszívódnak , nem hagynak zsíros érzetet és foltot a ruhán.
Az illatuk enyhe , kellemes Sunfleur illat, nem tudom elmagyarázni milyen, krémillat, kellemes.

A piros terméket szoptatás és terhesség alatt nem ajánlott használn ez fel van tűntetve a dobozán, ami korrekt. Továbbá részletes összetevő leírás van mindegyiken magyarul ami nekem pirospont! Az árak sem vészesek, és mivel nagyon kiadósak tökre megéri. A nappali krémjüket szeretném majd még beszerezni az éjszakai mellé, az is remélem olyan szintet fog hozni mint ezek a termékek.

Szeretitek a Sunfleurt?

sok puszim: Hajnitok

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Azt szeretném kérdezni, nem tudod-e, hol lehet mellfeszesítő krémet venni?