2012. május 14., hétfő

Blog szülinapi nyereményjáték!

Ugen, már több mint egy éve kezdtem neki a blogolásnak, és nem bántam meg, sőt :) Azóta is nagyon szeretem, szívesen csinálom, és olvasom a többi blogot is. Arra gondoltam,hogy ebből az alkalomból köszönetem jelképeként nektek, a kedves olvasóimnak hozok pár apróságot, amik szerintem jók, és megajándékozok két nyertest, akinek a szerencse kedvez és övén lehet a csomag:)

A szabályok:

1.Írd meg a neved amivel követsz rendszeres olvasóként
2. E-mail cím amin elérlek
3.Melyik csomagért szeretnél játszani


+ Esélyek:
Oszd meg a játékot Fb-on, Twitteren, vagy bármilyen területen, és ezt linkeld be nekem kérlek!

Ennyi lenne csupán, nem akarom túlbonyolítani! A nyertesnek 2 napja lesz visszajelezni az e-mailemre, ha ez nem történne meg, akkor sajnos új nyertest kell sorsolnom! Mivel most államvizsga, és hasonló nyamis finomságok várnak rám, június végére szeretném időzíteni a sorsolást, mert addigra remélhetőleg ( adja az ég :)) túlleszek ezeken! Tehát július 1. lesz a határideje a játékomnak:)

Köszönöm mindenkinek aki olvasott és olvasni fog, aki kommentel, nekem ez mindig sokat jelent!



 1. csomag: Hélia-D krém, nekem is van , tápláló, mézeskalács illata van szerintem :)
                  Avon solutions krém minta
                  Alterra arcmaszk
                  3 részes szemhéjpúderszett
                  Pink napszemüveg
                  Lovely műkörömszett



2. csomag: Pantene dinnye illatú kétfázisú hajfényspray
                  Kétféle ajakápoló
                  Mono szemhéjpúder ami két részre osztott: piszkospink és szürke
                  S-he ajakfény
                  Nivea minta
                  Avon parfümminta


Remélem velem tartotok és aki megnyeri örülni fog az adott csomagnak:)

Puszi: Hajni

34 megjegyzés:

csak1csajszi írta...

Szia!:) Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
1.Írd meg a neved amivel követsz rendszeres olvasóként: csak1csajszi
2. E-mail cím amin elérlek: kkniki@mailbox.hu
3.Melyik csomagért szeretnél játszani: 2.csomagért :)

Köszi a lehetőséget!

Rose írta...

Szia! Köszi a játékot! Gratulálok az 1 évhez! :-)
1.Írd meg a neved amivel követsz rendszeres olvasóként: Mednyánszki Júlia
2. E-mail cím amin elérlek: juliabellablogja@gmail.com
3.Melyik csomagért szeretnél játszani: A 2. csomagot szeretném megnyerni! :-)

Zsanett írta...

Szia! zsani néven követlek, miss.miczki@gmail.com a mail címen és a második csomagot szeretném :)

Ivett írta...

Syó!
Ivett néven követlek.
Az e-mail címem: krupl.ivi07@freemail.hu
Megosztottam facebook-n a játékot: https://www.facebook.com/ivett.krupl
És a második csomagért szeretnék játszani. :)
Köszönöm a lehetőséget!

GhostGirl írta...

szia :)
GhostGirl néven követlek
E-mail cím: darkangel13@citromail.hu
A 2. csomagot szeretném :)

Anett írta...

Szia!
Vattacukor néven követlek
email:vattacukor.virag@gmail.com
a 2. csomagot választanám
Köszi a játékot :)

αηιтα írta...

szia.
anita néven követlek.
fodanita1248@gmail.com
én is a 2.csomagot szeretném :))
megosztottam twitteren: https://twitter.com/#!/fodor_anita

Lora írta...

Szia!

Lora néven követlek.
familyshop@freemail.hu
Én a 1. csomagot szemeltem ki:)
kitettelek a blogomra: http://lora-fashion.blogspot.com/

Köszönöm a játékot!:)

Fleur írta...

Helloka!

De cuki ez a játék:) legerősebb virágszál néven követlek, gogosvirag@gmail.com az e-mail címem és nekem is a 2. csomag tetszik jobban:)

ƒanni írta...

Szia, Boldog szülit:)

Fannalin néven követlek, az első csomit szeretném.
efanni@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!
Dorka néven követlek, az e-mail címem: alvingirl@vipmail.hu
A 2. csomag tetszik jobban!
Köszi a lehetőséget!

Névtelen írta...

Szia!
Boldog szülinapot :)
divatbolondblog néven követlek
email címem: divatbolondblog@freemail.hu
megosztottalak FB-on is:

http://www.facebook.com/pages/Sz%C3%A9ps%C3%A9g-%C3%A9s-Divat-Blog/207654386017687

A 2. csomag tetszik jobban, így ha én lennék a szerencsés, azt választanám :)

Endi írta...

Szia!

Boldog szülit:)))
Endi néven követlek, e-mailem: naima.outrageous@gmail.com
És az én fogam az 1. csomira fűlik :D
Köszi a játékot! :)

Dalma ( : írta...

Syaa!
Boldog Blog Születésnapot!
Dalma ( : néven követlek.
E-mail cim : dalma.snt@gmail.com
és nekem most nagyobb szükségem,és jobban is örülnék ha második csomagot nyerném meg : DDD
Köszönöm a lehetöséget!

n_norii. írta...

1.Írd meg a neved amivel követsz rendszeres olvasóként: n_norii.
2. E-mail cím amin elérlek: nonorica@citromail.hu
3.Melyik csomagért szeretnél játszani: az 1.


+ Esélyek:
Oszd meg a játékot Fb-on, Twitteren, vagy bármilyen területen, és ezt linkeld be nekem kérlek! = https://www.facebook.com/pages/Édenkert/383574931658924

köszi a lehetőséget! :)

Dalma ( : írta...

bocsi elfelejtetem linkelni,facebook-on megosztotam :
http://www.facebook.com/dalma.santa

A. írta...

Szia! Anna94 néven követlek. E-mail címem: mariaromanov@freemail.hu A 2. csomagért szeretnék játszani. :)
Megosztottam facebookon a felhívást (+1): http://www.facebook.com/profile.php?id=100000019745882
Köszi a játékot! :)

anna írta...

Szia!

anna néven követlek
anna.ecser@gmail.com
a 2. csomagot szeretném
köszi a játékot :)

L írta...

Szia!
L néven követlek.
E-mail: lau.clavel@citromail.hu
Az első csomag tetszik :)

Unknown írta...

Szia!
Dasha néven követlek
Mail:Sunshine565@gmail.com
Az első csomagot szeretném megnyerni.:)
Köszi a játékot!:)

Damien írta...

Sziaa. Damien néven követlek. E-mail címem: poth5@freemail.hu. A második csomagnak örülnék. Köszi a játékot :)

Monika írta...

Szia.

Monika néven követlek.
Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
Nehéz a döntés, de legyen a második csomag :)
Köszi a játékot.

Kemiviki írta...

Szia!

Kemiviki néven követem a blogod.
E-mail címem: kemiviki@gmail.com
A 2. csomagért szeretnék játszani:)
Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://wowoskiscsaj.blogspot.com/

Köszönöm a lehetőséget!:)

Vikii írta...

sziooka :)
Itt: (úristen, ki is vagyok??!! xdd) megvan :D Vikii néven követlek
e-mail: farkas.v@citromail.hu
2 helyen is megosztottam a játékot:
- https://twitter.com/#!/wolf_viktoria
- https://www.facebook.com/viktoria.farkas.39

És az első csomagot szeretném :)
Köszönöm.

Neon Rider írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Andi írta...

Szia!

Andi néven követlek.
E-mail címem: andika.bedocs@gmail.com
A 2-es csomit szeretném.

Köszi a játékot!

Névtelen írta...

szia!!
1. Caroline tt néven követlek
2. email: carolinett33@gmail.com
3. és a másodikat szeretném énis!!
köszi, szép napot! :)

Lencsilány írta...

Szia! Lencsilány néven követlek, a mail címem:
lena379@gmail.com, és a második csomagot szeretném megnyerni!

Retrogirls írta...

Szia :)
1.Adri Retrogirl néven követlek
2.ginadri@freemail.hu-n elérsz
3.A második csomagot szeretném megnyerni! :)

Névtelen írta...

Szia ! egog néven követlek.egog@citromail.hu. A 2. csomagot szeretném.

kisfekete írta...

Szia :)

kisfekete néven követlek,e-mail címem: nikolettpozsonyi@freemail.hu
Második csomagért játszom!

orsi_draga írta...

Szia!
orsi_draga néven követlek.
email cím: orsi_draga@freemail.hu és a második csomag tetszik :))

Fanni írta...

Szia!
Fanni néven követlek
cuteworldxd@gmail.com
2.csomagért szeretnék játszani:)

eva1 írta...

Szia!

eva1 néven követlek
ligaeva@gmail.com az email-címem
az első csomagért játszanék!
:D