2012. május 8., kedd

A nagy bikinivásár

Kellett új bikini, mert mellben bizony sokat erősödtem tavaly óta. Jó nem csak ott, de legalább már nem csak 30 kg vagyok vasággyal együtt. Régebben nem bírtam hízni, nagyon sovány voltam, most már kicsit kerekedtem és normálisabban festek. Na szóval a cicijeim bizony annyit nőttek, kb mintha implantátumot ültettek volna be, 2 melltartóméret, csak, hogy értsétek, durva nem?







Ezért elmentem kutakodni, hiszen a kedvenc turimban bálabontás volt. Így gyakorlatilag fillérekért kaptam szinte új H&M-es fürdőruhákat. Választottam egy világos kék pöttyös matrózos stílusút ami pántos, és a napozósabb kiruccanásokhoz egy kék pántnélkülit. Továbbá nagyon tetszett az a kék mintás,de sajna a mellemre kicsi lett volna a felső része de a bugyiját elhoztam. Összesen olyan 300 Ft lehetett a három, megnéztem , alig hordhatták őket, már ha hordták mert teljesen újnak néznek ki. Nagyon örülök és sikeresnek érzem ezt a túrát a turiba, mert tényleg jutányosan szereztem jó darabokat. Vettem még egy papucsot is, de azt majd később mutatom meg.


A kék pöttyös alja írtó édes, kis fodros visszahajtott, ráfeszül a popsira és picit olyan mint egy szoknyácska, de mégis látszik, hogy bugyi és adja a popsi kerekségét. Jobban nem tudom elmagyarázni :)

Ami jó, hogy mind kék , így kimbinálhatom majd őket. Van még fekete sortos bugyim is hozzá, azzal is fel tudom majd venni váltogatva. Idén amúgy a pöttyös, a matróz stílus és az állatminták is nagyon divatosak, ha ilyeneket választotok sosem lőttök mellé. Továbbá szerintem aranyosak a pántnélküli verziók, mert ha lebarnulunk nem éktelenkedik ott az a fránya csík, sokkal szebb utána egy top rajtunk.

A kicsit teltebbek se féljenek, mert a tankinik idén is divatosak,  egyberészest én nem vennék fel, az szerintem tudatalatt mindenki fejében az idősebb korosztály kenyere. Trikinit is választhatunk, de az aztán nagyon feltűnő darab, készüljetek fel, hogy abban aztán minden szem rátok fog szegeződni, bár nagyon szexi az tény és ai erre vágyik az bátran viselje! Csak a napozással vigyázzatok mert foltosan fog meg a napocska :) Színben pedig minden jöhet szerintem, ami nekem nem jön be ha teljesen fehéret viselk valaki és a mellbimbója átüt a felső részen, bár olyat is láttam már mikor a kis pamacska virított lent a bugyibaan, na az durva volt azért.

Ti milyen fürdőruhát szeretnétek idén hordani? 

Sok Puszi: Hani

4 megjegyzés:

n_norii. írta...

én is akarok újat, és már ki is néztem magamnak az egyik kínaiban. a felsője pántos, de le lehet venni, ha úgy akarom(és nem áll el), csíkos, és a két mell részen van vmi virág, vagíy dísz, vagy már nem is tudom :D az alsó meg sima bugyifazonú, fent ugyanolyan csíkos mint a felső, de egyébként egyszínű. kicsit nehéz lehet elkéopzelni, de engem nagyon megfogott <3

Thündérke írta...

Nekem is be kellene szerezni egy két darabot :) mivel már egy sincs :D tavaly nem volt rá szükségem, de idén remélem megyünk valamerre :) nekem valami fekete kéne ami soványít :D

one. írta...

ajánlani tudom a takko-t, 8-ától, azaz mától van akció, 1290 ft most a felső vagy alsó rész, nagyon szépek vannak :)))

one. írta...

én a takkoban fogok vásárolni, 5 éve nem volt rajtam fürdő ruha, most végre vállalható lett a külalakom is.. :D
egyszínű alsót, és hozzá illő mintás felsőrészt néztem ki:) elég jó árban is vannak, 1290ft/db felső vagy alsó rész, és tényleg szépek :)