2012. május 20., vasárnap

Apró beauty dolgok a hetemből, képáradat

Hoztam képeket, amik a blog profiljába illenek , és a héten nekem mosolyt csaltak az arcomra, tetszettek, vagy egyszerűen örömet okoztak. A sok vizsga közepén jólesik minden apróság az ember szívének :)


 Nyertem , juppiiiii <3

 <3<3<3

 Kaktusz cserép, DIY projekt :)

Smokey körmök

Gyűrű a New Yorkerből a hétfői sikeres vizsgám jutalmaként :)

Sok a vizsga, de a lelkem ápolására kalandoztam a városban, kimentek a város széli bevásárlóközpontba, nézelődtem, magamra szántam annyi időt a vizsgám után amennyit csak akartam. Turiztam is a héten, rengeteg szuperebbnél szuperebb kincsre leltem pénteken mindössze 300 Ftért kaparintottam meg 1 kg cuccost <3 Imádom, közte csomó csont új cucc, ahhhhh :) Lesznek róla képek ám! 

Nektek hogy telt a hetetek?

Sok puszi Hajni

3 megjegyzés:

Thündérke írta...

A gyűrű iszonyat jól néz ki :$

Névtelen írta...

A gyűrű brutális.. :) nagyon tetszik :)

αηιтα írta...

gyűűűrűűű :) láttam ilyet nyakláncba is :)