2012. május 12., szombat

Még a pár napos szünet alatt leugrottunk a hétvégi telkünkre a Balcsi mellé.Szétnéztünk, hazafelé óriásit fagyiztunk. Dögmeleg, napsütés, summer feeling meg minden ami kell! Szóval lazán öltöztem fel, hogyha esetleg kedvünk támadna túrázni ( na ez lehet kicsit erős szó :D) az erdőben, akkor is kényelmesen tehessem meg azt.

 Nos ezt viseltem, egy laza kis szoknya, fekete csőtop, rajta a DIY szupernős felsőmmel, hozzá pedig teniszcipő:) Egyszerű de nagyszerű kis páros ez szerintem. Itt éppen kávéztam és bepózoltam a kedvesemnek :)
 Mutatok pár képet nektek a helyről is azért, így kicsit személyesebb lesz a poszt is egyúttal. Bocsi, hogy csak egy kép van az outfitről, de nem igazán volt időnk meg kedvünk fotózni. Nagyon szeretem ezt a helyet amúgy, kiskoromban rengeteget mentünk le, de sajna manapság ezek a lemenetelek megcsappantak elég rendesen. Na majd ha lesz jogsim többet kirándulunk az is fix!
Egyszerű kis házikónk, mögötte a pince, édes kis feelinges, régies, de én szeretem :)

Tetszett ez a 2in1 bejegyzés? :)

Sok puszmókom: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: