2012. május 5., szombat

Romantikus rózsás OOTD

Divatosan most az elől rövid hátul hosszabb szoknyák. Ezt mintha megéreztem volna tavaly, és nyár végén- ősz elején mikor megláttam a turiban egy csodás romantikus pasztell rózsás Dorothy Perkins szoknyát, nem bírtam otthagyni. Kedvet kaptam a romantikához és egyúttal hozzá is az egyik forró napon és magamrakaptam.

 

Kellemes kis viselet, főleg a szellős meleg időben! Gladiátorszandit és olasz bőrtáskát párosítottam hozzá, nekem bejött ez a kombó, és nektek? :)

Puszin: Hajni

5 megjegyzés:

Annie írta...

nagyon nagyon szép ez a ruha. Jól is áll. :)

Csipkelány írta...

Nagyon csinos :)

Thündérke írta...

Csinos vagy jól áll a ruci! ÉÉÉs szuper így a hajad hullámosan! :)

hajnoca3 írta...

Szijasztok!

Köszi lányok!


Fú a díj dejóóó! Még egy komolyan ? :O Úristen köszönöm <3 :) Óriáspuszi érte :)

αηιтα írta...

nagyonn jóó, és a hullámos tényleg jobb :))