2012. május 4., péntek

Köszönet Zitunak avagy díjat kaptam!

Nagyon nagy öröm ért, ugyanis díjat kaptam a kedves Zitutól!

 Lessetek be hozzá is : http://zituublogja.blogspot.com/

Az ilyeneknek mindig örülök, mert egyrészt írtó kedves gesztus, másrészt nagyon jó visszajelzés is , ami sosem árt egy blog írójának:)



Szabályok:

 Szabályok: 1. Köszönd meg neki és linkeld be azt akitől kaptad 2. Írj magadról 7 különböző dolgot,bármi lehet az :) 3.Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernek :)

Akkor írok magamról 7 dolgot:

1.Végzős vagyok az egyetemen, remélem idén sikeresen társadalmi tanulmányok szakos szakelőadió titulust szerzek és megkaparintom a diplomám :) 


2. Menthetetlen szerelem fűz a kis sünikémhez mióta velem van, imádom:)


3.Szeretnék jogsit minél előbb, majd valami kis autót, ha lehet dízelest, hogy kevesebbet fogyasszon


4.Van egy halunk, Dolly, akit anyukám tőlem kapott és nagyon szép kék japán harcos hal


5. Nemsokára nyereményjáték lesz a blogomon, nagyon izgulok, hogy örültök-e majd :)


6.Imádok apró meglepetéseket kapni, és adni, legyen az akármilyen apró. Egy csoki, egy fagyi, egy szál virág , bármi


7.Minden apróságot megtartok amihez érzelmi szál vagy emlék fűz, gyűjtögetős vagyok akár egy sima mezei kavics is értéket jelenthet számomra ha valamihez kötődik:)

 Zita, óriási puszi neked, Rozi is velem örül

És akkor a 15 blog akinek továbbadnám:

Minden kezdő blognak szeretném továbbadni, hogy tudják minden kezdet nehéz mégis van értelme küzdeni:) Továbbá az összesnek akinél fel vagyok iratkozva, annyira szeretem mindet, hogy nem tudok csak 15-öt kiemelni!!!!!

Sok puszi: Hajni




 

2 megjegyzés:

Zitu írta...

Tökre örülök,hogy ennyire örülsz neki!!:))

smile írta...

Szia! Sok szerencsét a bloghoz.Nemrégóta követlek. http://beautifulcrystalsofesther.blogspot.com/