2012. május 24., csütörtök

Balea tea és menta limitált kiadású testpermet teszt

Szerettem volna testpermetet már egy ideje, de zavart az illatuk, vagy szimplán nem tetszett, vagy a boltban túl erősnek találtam. Aztán muszáj volt találnom valami aloe verásat. Eredetileg sima eloe vera permetet szerettem volna, de sehol, azaz sehol nem kaptam az egész városban. Oké, utána baba bőrre való spray-s cuccot kerestem ajánlásra, az sem volt egyik drogériában sem, plusz a tescoban sem, de mivel kellett elmentem még egyszer a dm-be. Kerestem valami aloe vera tartalmú cuccot, mert a kis házisünim bőre nagyon száraz volt. Nagyon ritkán ebből fújtam a hátára, és elmúlt neki tőle kb 2 fújás után. Már ezt sikernek könyveltem el, de közben én is használtam, főleg szőrtelenítés után a lábamon. Kétféleképpen is kipóbáltam, egyszer mikor borotvával szőrtelenítettem, egyszer pedig mikor epilátorral. Tudni kell, hogy nagyon nagyon érzékeny a bőröm, és ezért nem bírja nagyon sem az epilálást, sem a gyantát, ez van, nem tudok vele mit csinálni. Ha epilálok teljesen bedurran a bőröm, apró tűszúrások milliói miatt egy égő vörös csalánkiütéses bőr fogad. Na erre fújtam rá a spray-t, és fél óra múlva már látható volt a segítsége, amellett, hogy szinte azonnal hűsítette és enyhített a fájdalmon.



Ha borotválom a lábam nagyon kiszárad a bőröm ( mondtam, hogy nagyon érzékeny és nehéz eset ) . Ezért fújom be ezzel a testpermettel, ami segít rajta! Most már kb egy hónapja megvan és kint álldogál a polcomon amin a rutinosan használt cuccaimat tartom, elégé kiadós annak ellenére, hogy limitált kiadású . Nem félek, hogy hamar elfogy mert szinte csak borotválás után használom. Az illata nekem egy az egyben az a friss tealevél illat, nem túl tolakodó, kellemes és üde. Nem próbáltam még más baleás testpermeteket, de ha azok is ilyen jók, akkor bátran ajánlom bárkinek őket !

Próbáltatok már más baleás terméket, mlyik a kedvencetek és miért, esetleg ismeritek ezt a permetet? :)

Puszi: Hajni


3 megjegyzés:

Unknown írta...

Èn az AVON testpermeteket használom és imádom!

Velvet FizZ Blog írta...

Egyszer vettem testpermetet, nem használtam el, akkor gondoltam hagyjuk, ne eröltessük :)

Mia írta...

Ha érzékeny a bőröd szörtelenítés után, vegyél Sába hidrogélt, nagyon hamar elmulasztja pirosságot.100 ml-es tubus kb 650-700.- ft.