2012. május 6., vasárnap

Lélektréning- Bevonzás törvénye- testkép-súly

Ugye az első részben az önbizalomról volt szó. A folytatásban arról szeretnék írni, hogy hogyan is sugározhatsz magadból jobb képet. Azt szokták mondani, a elégedett vagy magaddal , akkor az látszik, szinte ragyogsz és a környezeted is szebbnek lát! Ezért is fontos, hogy kibékülj magaddal. Senki nem tökéletes, ez a kulcsmondat. Persze, hogy nem nézünk ki úgy mint a címlapokra kiretusált sztárok, ugyan már, azok nem valós képek, persze sokan mégis elhiszik, és ámulattal nézik őket, ami addig nem is baj míg ez nem vezet testképzavarhoz.

Ami már óriási gond. Sok blogon is látom a kommentekből, hogy rengeteg embernek az a véleménye és azt a sztereotípiát erősíti magában, hogy ha valakin van túlsúly annak márpedig zsákban kell járnia. Miért? Ha jól érzi magát az adott cuccban, a megfelelő ízlési kereteken belül, gondolok itt arra, hogy például a munkahelyére nem bikiniben megy be( tudom ez nagyon szögletes példa, de értitek mire gondolok), akkor miért ne vehetne fel egy szoknyát? Vagy egy olyan felsőt ami nem zsákként lóg rajta, ami hozzáteszem méginkább ormótlanná teszi a testét?

 Adele egy szép nő, nem egy nádszál mégis szép, aki szerint nem az szerintem vak :) Látjátok, és emellett még sikeres is csodaszép hangú díva!Ne mondja nekem senki, hogy ez nem szebb mint.....

Ez. Oké, vékony a lába, pici a melle, ez is oké. Van aki ilyen típus, fiús alkat az más, de aki sanyargatja magát, hogy ilyen legyen, na az nem oké ! Tehát én a vékonykákat sem akarom leszólni, félreértés ne essék, a genetika az más. Csak ne akarjatok görcsösen ilyenek lenni!

Itt is bejön a képbe, hogy egy ducibb nő is lehet csodaszép! Ha magabiztos, jól érzi magát a bőrében és az öltözködése is a stílusához illik, csodaszép is lehet, aki után megfordulnak a férfiak, hiszen sugárzik róla az önbizalom, a jókedv, a derű. Ne ítéld el azért mert mittudomén te vasággyal együtt vagy 30 kg, csak szólok, SZERINTEM nem szexi és nem is menő,de hidd el, a pasik szerint sem. Figyeld meg a pasik sem szeretik a csontvázakat. Előbb megnéznek egy formás popsit és két szép cicit mint egy zörgő lábszárat.Zavar, nagyon, hogy egyre több teltebb, kerekdedebb bloggerina kap mocskolódó kommenteket, nem értem miért, főleg ahol ok sincs rá, mert nem, hogy nem kövér az illető, hanem csodaszép és formás! Ezért gondoltam, hogy írok erről. Legtöbb esetben tudom, hogy az irigység áll a háttérben, de mielőtt megsértesz név nélkül valakit, előtte nézz a tükörbe. Ha olyan marha ügyes okos szép tökéletes kislánynagylánynénike vagy, akkor indíts blogot, vállald magad több ezer ember előtt és majd ha lesz egy trollod meglátjuk mennyire lesz szerinted fair! Más persze a hasznos kritika, az oké, azt én is szeretem és elfogadom mert építő jellegű!

Szóval lányok, viseljétek ami jólesik, ami illik hozzátok és ne bújjatok akkor se zsákba ha van pár kis pinduri röcögő a pocitokon, lehet a párotok éppen azt imádja bennetek :)

Tetszik nektek ez a rovat? :)

Puszi: Hajni


2 megjegyzés:

n_norii. írta...

nekem ez nagyon bejön. én sem vagyok nádszálvékony, mert rajtam is van felesleg, és főleg alsóban, nem volt így könnyű iskolába járni. de tényleg vannak nők, akik ducibbak, és sugárzanak(vagy sugároznak, nem is tudom :D). várom a kövi részt :D

anna írta...

Fogadd szeretettel tőlem: http://junoblogja.blogspot.com/2012/05/nagy-meglepetes-ert-az-imentamikor.html