2012. május 11., péntek

I ADORE IT!

Igen, ha már nem vehettem meg őket, hát tisztelgek nekik a vágyakozás oltárán. Ma volt egy szabad órám a buszomig, és hát mivel is üthettem el az időmet? Elmentem nézelődni, vagy szívetfájdítani, itt és most a kettő egy és ugyanaz volt. De hero voltam és maradtam, nem . vettem. semmit. :D

 Azték mintás ,,kezeslábas" , hát imádom , azaz imádnám


 Maxiruha

 Neon miniruha na őérte bármit :D



 Színvariációk, neon, csodás



Fáj mégjobban a szívem így visszanézve a képeket ajaj. Mondjuk bocsi a minőségért, de telóval fotózgattam csak. És most jöjjenek a cipők:

 2 ezer Ft körül volt, nagyon kényelmes futkosós saru , deszeretném


 Bows





 Platform


Cukorkaszínek, nem édi ? :)

Nektek melyik a kedvencetek?

Puszi: Hajni

1 megjegyzés:

Thündérke írta...

A kezes lábas és csíkos ruci szuperül áll! :)