2012. május 30., szerda

DIY ásványos karperec

Óriási szerencse ért a múltkor, mert nyertem egy 4 ezer forint értékű vásárlási utalványt az ásványvásár oldalra :) Nem is haboztam, felvettem a kapcsolatot az oldal tulajával aki nagyon nagyon kedves és készséges volt, kiválogattam ami kellett és nagyon hamar meg is kaptam a csomagot! Rendeltem fém kerperecalapokat különböző vastagságokban, ragasztót és csodás köveket, ásványokat,, valamint ásványgyöngyöket. Most az általam két verzióban elkészített ásványköves karkötőt mutatom meg nektek!

 Megszerettem a kicsikét nagyon, hozzám nőtt :)

Talán itt látszik a pelyheske fényes csillogása az alapon


Bár a képek nem adják mégsem igazán vissza, de maga a fém rész le van kenve két réteg Essence pelyhes lakkal, ami a fényen nagyon jól mutat, szépen csillog, középen pedig ott a szépséges ásvány. Elkészítettem ezt egy szürke köves verzióban is, nagyon kényelmes és feldobja még a hétköznapi viseleteimet is!

Minden hozzávalót megrendelhettek a www.asvanyvasar.hu oldalon!

Hogy tetszik, viselnétek? :)


Nincsenek megjegyzések: