2012. május 9., szerda

Isana- az új kedvenc tusfürdőm

Régóta kerestem a nivea tusim dupe-ját, ami azért árban sokkal sokkal kedvezőbb , mert nálam , főleg nyáron gyorsan fogynak az ilyen dolgok. Nem rég találtam rá az Isana egyik tusfürdőjére, ami illatban nekem hasonlít a Nivea gyémánt csillogásos tusijára. Árban óriási a különbség, összehasonlításként: az eurós boltban láttam ma a niveát 580 Ft-ért  hipermarketekben 800 Ft körül), míg az Isana, ami jóval nagyobb kiszerelés 450 vs 750ml ! , csak 300 Ft körüli árokon ingadozik, de ha akciós, még olcsóbban is megszerezhetjük. Nekem nem szárítja a bőröm, finom az illata, nem tolakodó. Nem száraz a bőröm utána, nem szoktam testápolót használni, és megfelelően habzik is, szóval bátran próbáljátok ki. A rossmannban lehet kapni amúgy, saját márka.



Bocsi, hogy nem teli képet teszek fel, de ez már a második üvegem belőle, és nem volt lehetőségem teli 
képre


Szóval, ár - érték arányban csodás, újra fogom vásárolni még sokáig szerintem ! Én általában leragadok úgyis egy tusfürdőnél mindig.

Nektek mi a kedvenc tusfürdőtök?

Puszim: Hajni

2 megjegyzés:

n_norii. írta...

Egyszer mi is ugyanilyen nagy kiszerelésű Isanás tusfürdőt vettünk, cask az cseresznyevirágos volt. Ooooooooooooooooolyan, de oolllllyan puha volt utána a bőröm... Aztán utoljára ugyanilyen márkájú tusit vettünk, de az már GÉL, az illata csodás, de az már nem hidratál.

csak1csajszi írta...

Ha ilyen jó,akkor lehet kipróbálom :) Tényleg megéri,jó nagy :D