2012. május 21., hétfő

Lélektréning - Saját stílus, vállald

A lélektréning sorozat 3. részeként az önbizalom vonalát folytatnám, az egyéniség kialakulásával kapcsolatban. Ha sikerült elfogadni magunkat, bízunk is magunkban, legalább valamennyire, akkor lehetünk szerintem egyéniségek. Ugyanis amíg azt figyeled, mások mit szólnak, vagy ez rosszul érint téged és fáj vagy bánt, akkor hogy lehetsz egyéniség? Itt jön be a képbe megint, mikor pl itthon valami tetszett magamon, aztán mégsem vettem fel, mert hogy hülyének néznek benne kint az utcán. Hallom sokat, hogy pl a fővárosban jobban mernek önmaguk ízlése szerint öntözni a fiatalok főleg, na meg a többi korcsoport is akinek a munkahelye vagy egyéb területe az életében nem követel meg valamilyen dress code-ot.


Sok lányt pl hülyének néznek a DIY cuccai miatt. De miért? Csak az lehet jó amiért súlyos Mátyás királyokat dobálunk ki? Ugyan már. Ha az egyéniségednek megfelelőnek érzed, hordd nyugodtan! Viseld ami szeretnél, persze mindig az alkalomnak megfelelően. Engem kiakaszt, hogy mennyire mocskos mód ( elnézést ezért ) felszínesek mindenhol a népek. De miért? Azt várnám, hogy az egyetemi réteg némileg például inteligensebb ennél és nem az a téma ki mit visel, hát mégis . Tiszta ovi, na de ez már más tészta :)


Emlékszem , már az általánios suliban is kinevették aki melegítőben ment iskolába, alsóban!!!!! Kaptam egy micimackós szettet, hát többet nem vettem fel. Akkor még hagytam az elnyomást, de ma már nem  Sokkal jobban érzem magam azóta a bőrömben, mióta le.om ki mit szól a ruháim összepasszintásához :)

Próbáljátok ki, ha nem mertek valamit rögtön pl a sulibaa, akkor csak egy fél órás séttára vagy programra vegyétek fel először, ez nem olyan hirtelen. Én összevissza öltözöm, néha hippis fejpántot hordok, másik nap csajos magassarkút, aztán meg sportos stílusba burkolózom, de vannak állandó vonások az öltözetemben. A táskák, és a kendők, fülbevalók, gyűrűk, tehát a kiegészítők . Igyekszem a mostani divathoz vegyíteni a saját stílusomat... Szerintem ez a cél:)



Ti mritek vállalni a stílusotokat?

Puszi: Hajni

2 megjegyzés:

Neon Rider írta...

Én nem merem vállalni a stílusomat:( Meg mindig keverem a stílusokat,még nincs kiforrott "védjegyem" így divat terén.Koppintani meg nem szeretnék...:D

Less be a blogomba, ha van kedved:
beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

hajnoca3 írta...

Ha kevered őket az jól is elsülhet, szerintem próbálkozz így tovább :) Aztán meríts egy kis bátorságot és szép fokozatosan éld ki a kreeativításod ami benned szunnyad ;)