2011. június 22., szerda

Az első nyereményjátékom - ZÁRVA !

Itt az idő , játszunk , ugyanis nagyon örülök , hogy már 33 - an vagytok rendszeres olvasóim , köszönöm nektem , nagyölelés :D

Szóval ennek és a blog lassan három hónapos meglétének örömére játékot hírdetek .


Itt vannak a nyereményeitek 

Sok krém , egy Lovely gyümis szájfény , egy vöröses - pirosas élénk rúzs és egy pirosítóecset , tusfürdőminták és baba sampon minták . Tudom nem nagy dolog , de sokat gondolkodtam mit is könnyű postázni , remélem azért lesz akinek tetszenek majd és örül nekik . Egy nyertes lesz úgy döntöttem . 

A játékhoz nem kell mást tennetek , mint követni a blogomat rendszeres olvasómként , valamint írjátok meg a neveteket amin követtek  itt egy hozzászólásban . Valamint kikötés még , hogy csak Magyarországon érvényes a játék . A játék július végéig tart ! 

Nyerési esélyek növelése : 

      Plusz egy esélyt jelent ha kiteszitek a játékom az oldalatokra és ezt ide beillesztett linkkel igazoljátok
Plusz egy esély ha a hozzászólásban azt is odaírjátok miről szeretnétek  olvasni  a blogomban 

Szóval hajrá csajok és sok szerencsét :D 

27 megjegyzés:

p90xgirl írta...

Szia! Az előbb már írtam ide, de valamiért eltűnt :S Biztos valamit rosszul csináltam :D Szóval Mopiii néven követlek :) ÉS szívesen olvasnék, olyanokról, ahol pl egy luxusmárkának keresed meg az olcsóbb párját, ami pl színben szinte ugyanaz, vagy ilyesmi :)

Khamala írta...

Szia!
Khamala néven követlek, szívesen olvasnék még több terméktesztes bejegyzést:)

Wiwiee. írta...

szia
Wiwiee néven követlek,körmös posztoknak örülnék;)
csak így tovább jó az oldal:D
http://wiwieeblogja.blogspot.com

Renii írta...

Szia!
Renii néven követlek
Tesztekről olvasnék szívesen :)

Ani smink és köröm írta...

Szia!
Anika néven követlek
Körmös bejegyzéseket szívesen látnék
Köszi a lehetőséget :)

Newanda írta...

Helló! Én is jelentkeznék :) Caribi Green néven vagyok a blogod követője :) És szívesen olvasnék teszteket mindenféle termékekről, amiket használsz: hogy vált be, mik a pozitív, és negatív tapasztalataid, stb.

Szotyi01 írta...

Szia! :)
Szotyi01 néven követlek.
Tesztes bejegyzéseket olvasgatnék szívesen :))
köszi a lehetőséget, további sok sikert! :)

Jucaaa írta...

Judit Németh néven követlek, és teszteket szívesen olvasok, meg pl a hajas bejegyzés is tetszik, szóval ilyen saját tapasztalatok, praktikák érdekelnek.

Wiwiee. írta...

Wiwiee néven követlek,körmös posztoknak örülnék;)
csak így tovább jó az oldal:D
http://wiwieeblogja.blogspot.com

Névtelen írta...

Sziaa.
Vikii néven követlek.
Hát nem is tudom, nekem így tetszik a blogod, ahogy van, de ha mégis írnom kell valamit akkor körmös bejegyzéseket olvasnék.
Ki is raktalak a blogomra:

http://vikiikorom.blogspot.com/

Köszi a lehetőséget :)

Bogi írta...

Szia!
Bogi31 néven követlek.
Én szívesen olvasnék körmös és terméktesztes bejegyzéseket. :)

αηιтα írta...

Szia! :)
anita néven követlek.
Tesztes bejegyzéseket olvasgatnék énis szívesen
köszi a lehetőséget:)

Krisztácska írta...

Szia! =)
JustKriszta néven követlek!
Blogomba kitettem a játékot: http://olyankor.blogspot.com/2011/07/olyankor-day-187-del.html
Én hajápolással és a tesztekkel kapcsolatos bejegyezéseket olvasnék szívesen! :)
Köszi a játékot! :)

Andí írta...

Szía
Andí néven követlek..

és több tesztet szeretnék.. ^^ :*

Bobby Pin írta...

Sziia :)
Łexii néven követlek
Kitettelek a blogomra is
http://reindeer0.blogspot.com/
Egy olyan körmös bejegyzésnek örülnék aminél leírod és lefényképezed lépésről-lépésre hogy hogyan csináltad a körmödet =))

vandino írta...

Szia
vandino néven követlek
szerintem tökjó a blogod minden van rajta ami érdekel:$

Nina írta...

Szia!

Nina néven követlek,
email: nina909@freemail.hu
Körmös, sminkes bejegyzéseket szeretem!

Köszi a játékot!
További szép napot!

athina írta...

Szia

Athina néven követlek
e.mail atino@freemail.hu
Sminkes ,tesztes bejegyzéseket szeretnék.

GhostGirl írta...

GhostGirl néven követlek,körmös posztokról olvasnék szívesen.Blogom:

http://gothicbeautyblog.blogspot.com/2011/07/ujabb-jatekezuttal-tunderkertnel.html

b.nikolett írta...

sziaa
b.nikolett néven követlek
körmös bejegyzéseket olvasnék szívesen :)

Névtelen írta...

Csáó!:)
Vanna néven követlek.
Én haulról szeretnék olvasni.
Köszi a játékot!:)

ƒanni írta...

Szia, új követő vagyok.

Smink, körmök, minden ami csajos dolog érdekel:)
email:efanni@gmail.com

Charming írta...

Szia! (:
Netti néven követlek.
Még több körmös bejegyzést szívesen látnék a blogodon. =)

Móni írta...

Szia!
Móni néven követlek (orszagmonika91@gmail.com)
Én terméktesztelős posztokat látnék minél többet! Köszi a játékot! :)

Andi írta...

Szia!:]
Andi néven követlek
Körmös bejegyzésből lehetne több!:]

Viszkok Fruzsi írta...

szija
Fruh néven követlek
kitettem az oldalsávba: http://breakfastatfruh.blogspot.com/
még több tesztet látnék szívesen (:

Névtelen írta...

szia :)
800darkangel008 néven követlek (ancsa921010@freemail.hu)

körmös posztokat szívesen olvasnék :D