2011. június 1., szerda

Haul

Sziasztok

Ma az  egyik vizsgám után elmentem a Rossmann - ba és a dm - be . A dm - be nem terveztem bemenni , de mivel a Rossmann - ban semmi nem volt már a leárazott catrice termékekből , csalódottan mentem át oda . De milyen jó , mert ott is rábukkantam sok leárazott dologra és a végén már nehezen tudtam dönteni ki is jöjjön velem haza . Végül egy Alverde rúzs , egy S - he szájfény és egy Nivea intinm mosakodó lett .




Aztán anyuékkal bementünk még a Tescoba , ahol megláttam egy Miss sporty narancssárga rúzst , amire már régóta vdászok , és egy Pantene Pro - V hajpermetet . Jöttek ők is velem . 


Vakuval


Vaku nélkül 

Balról jobbra : S - he szájfény , Miss sporty 120 Goddess , Alverde 115 Rose Dream 




Alverde 


S - he 


Miss sporty 





2 megjegyzés:

Ayesha írta...

mennyibe került a narancsszínű rúzs?

hajnoca3 írta...

219 ft volt