2011. június 3., péntek

Karmolós

Sziasztok



Nem tudom ismeritek -e azt a technikát , hogy víz segítségével mintás körmöket lehet készíteni . Én hallottam már róla , de eddig még nem próbáltam ki . Hát , nem úgy sikerült ahogy vártam , és nehezebb volt mint hittem , szóval nem az összes körmömet csináltam meg .



Első lépés : tegyél egy tálkába vizet , ne sokat  , az csak nehézséget okoz


Második lépés : válaszd ki a színeket . Én  két essence körömlakkot készítettem elő , egy barack és egy sötét kék színűt . A végére kell a fedőlakk , miss sporty . 


Harmadik lépés : a tálba csepektesd bele a lakkot , nem könnyű eltalálni , hogy ne maradjon cseppekben és ne legyen túl vastag . Kísérletezz . 

Negyedik lépés : óvatosan tedd rá az ujjad a lakkra és nyomd le a víz alá , majd a körülötte lévő felesleget kotord félre . 

Ötödik lépés : óvatosan vedd ki a kezed a vízből és mosd le az ujjadról a felesleges lakkot . 



Íme az eredmény :



Végezetül egy fedőlakkal fixáld . Ha akarod az összes körmöd befestheted ezzel a technikával . Nekem még gyakorolnom kell . 



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is próbálkoztam, de nekem szörnyűek lettek.. Mondjuk lehet tényleg csak gyakorlás kérdése:))