2011. június 4., szombat

Hajfestés Schwarzkopf perfect mousse - Sötétszőke

Sziasztok

Az előző posztomban már olvashattátok , hogy tervezem a hajfestést . Előbb sikerült mint hittem , mert ma bementünk vásárolni és megkaparintottam a kinézett árnyalatok egyikét , méghozzá a sötétszőkét . A változás nem nagy , de nekem tetszik , fényben szőkés beütése van a hajamnak kicsit jobban mint eddig az eredeti hajszínemnek .

A hajfestékről :

Finom illata van , az ammónia abszolút  nem érződik , hiszen ammóniamentes festékről van szó . Én 1500 ft környéki árért vettem . Nem kevés , de higyjétek el megéri . Tehát a 700 - as árnyalatról lesz szó .


A doboz tartalma :  két rész amit össze kell önteni , egy alap folyadék és egy szín folyadék , egy puma , kesztyű , használati utasítás és balszam . A balzsam szuper , ugyanis több alkalomra is elég , két percig kell a hajon hagyni és nagyon puha lesz tőle .



Használat : első lépésben össze kell önteni az alapfolyadékot a szín folyadékkal , majd nem rázni , hanem fejre állítani , azt írta egyszer , de én a biztonság kedvéért többször megtettem . Ezután rátesszük a pumpát aminek köszönhetően hab formában vihetjük fel a festéket , pofon egyszerűen . Annyira sok van benne , hogy ha akarnánk sem lehetne elrontani és nem lehetséges , hogy ne jusson mindenhova festék . Még egy hosszú hajra is elég egy doboz simán szerintem , annyira sok . Jól fed , könnyű vele dolgozni , csak a tenyerünkbe nyomjuk a habot és a hajunkba dörzsöljük . Ezután ha elfogyott az összes hab , ugyanis ajánlatos mindet felkenni akkor is ha kevesebb is elég lenne , jöhet a 30 perc várakozás . 

A 30 perc várakozás :




Eredmény : 

Az idő elteltével le kell mosni a festéket , majd bekenni a balzsammal . 


Mindent összevetve nekem nagyon tetszik ez a festék . Könnyű használni , jó minőségű , elég is a hajra . 


1 megjegyzés:

Ayesha írta...

szép lett, olyan természetes:) a fénye tényleg olyan,mintha ilyen hamvas-arany lenne.
van kedved egy kérdőívhez? a blogomon megtalálod:)