2011. június 14., kedd

Haul , turi és első nyereményjáték coming soon

Sziasztoooook

Ma voltam vásárolni , turkálóban , húúúúú de komoly volt :D Zsákmányoltam is . Veszprémben voltam egy nagy turiban , ahol mindenféle ruha , cipő , táska van . Túrtam is a nagy kupac táskákat ahol megmosolyogtam egy kis Prada feliratút :D Alapvetően ez egy vállfás turkáló , árcimkékkel tehát nem minden megy kilóra . A kilós árút annyira nem is néztem , meg nem is láttam . A cipők jók , de nekem nagyok voltak , meg azért árban is sokalltam , ahhoz hogy turkálós volt ami 2 - 3 ezer ft volt , ennyiért nem vennék . Megpróbáltam két farmer szoknyát , az első egy fekete szoknya volt , szinte új , látszott rajta 1190 ft - ért , de pici lett , ezért nem vettem meg , a másik 790 ft volt de az is kicsi lett . Láttam egy szép maxiruhát 2400 ft  - ért . Ja meg próbáltam egy H & M - es szép zöld kardigánt , tetszett is , pont a méretem erre utána nézem , ki van szakadva , nem vettem meg . De találtam 400 ft - ért egy top - ot , na azt nem hagytam ott . Ja és a barátomnak vettem 200 ft - ért egy sapit , mert nagyon akart , egy teljesen új sapkát vettem neki , még a merevítő karton is benne volt .


A top a turiból 




És itt egyben amiket magamnak vettem , plusz a barátom sapija 




Ezt a sapit a barátomnak vettem 



A turi előtt bementünk anyuval egy ilyen olcsó bolt féleségbe , ahol találtam jó dolgokat , vettem magamnak egy vízálló szempillaspirált , meg 72 db - os popsitörlőt és egy babafürdetőt , őket ajándékba , mert megyünk babát nézni , az árát ezért nem is írom ide , de a szempillaspirál 580 ft volt . Pluszban magamnak is vettem egy ilyen babapopsitörlőt , mert éppen kifogytam belőle .



Ezt a szemspirált vettem 580 ft - ért 




Ezeket pedig a baba látogatására 



És akkor ..... a főcimben láthatjátok , hogy hamarosan meghírdetem az első nyereményjátékomat , amit úgy tervezek , hogy egy hónapig fog tartani . A szabályokat majd részletesen le fogom írni és megmutatom milyen szupi kis nyereményeket hoztam a két leendő győztesemnek . 

Pussszancss csajoooook :D 





Nincsenek megjegyzések: