2011. június 23., csütörtök

Hajápolás nyáron

Biztos sokan tudjátok , de azért leírom , hogy nyáron , mikor meleg van , süt a nap még több káros hatás éri a hajunkat , ugyanis az UV sugarak nem csak a bőrünkre hanem a hajunkra is hatással vannak . Emellett a sok víz és klóros víz még inkább szárazzá teheti a hajat . Emiatt még nagyobb ápolást igényel . Érdemes bevetni különböző termékeket , hajpakolásokat , hajpsray - ket , hajvégápolókat és balzsamokat , melyek akkora választékban kaphatóak , hogy mindenki megtalálja a számára megfelelőt , akár sötét akár világos , akár száraz vagy akár zsírosodásra hajlamos haja van .
Kiegészítő ápolásnak tökéletes lehet egy hajpakolás használata hetente 2 - 3 alkalommal , ami tényleg csodásan puhává és ragyogóvá varázsolja a hajunkat . Sok jót olvastam már a Kallos termékekről , de még nem próbáltam őket , most azonban egy Gliss Kur hajpakolásról hoztam nektek tesztet . Tehát nem másról , mint a Gliss Kur Corol Shine & Protect Color Rescue hajpakolásról lesz szó. Tudni kell , hogy ez a termék is több hajtípusra kapható , én azért választottam ezt a festett hajra valót , hogy a hajam színét ne szívja ki annyira a nap .
Amit ígér az az , hogy mindössze egy perces használat mellett védi és ápolja a hajunkat , fényt és védelmet adva neki , ugyanis UV komplexet tartalmaz .
A használata egyszerű , heti 2 - 3 alkalommal kell belemasszírozni a hajunkba és rajtahagyni egy percig .

Most pedig bemutatom én hogyan is használom :

Először is megmosom a hajam , egyszer szoktam , ha hajpakolást használok . Utána jöhet a pakolás .


Amint látjátok krémes , könnyű belőle kiszedni a krémet , és elég kiadós is , ugyanis sok alkalomra elég . 


Körülbelül ennyit szoktam a hajamra tenni belőle , jól át kell masszírozni . 


Amikor feltettem a hajamra így néz ki . A hajam összefogom és jön rá a turbán . 


Ráteszem a törölközőt és hagyom hatni fél óráig , annak ellenére , hogy egy percet ír a dobozán 


Jó kis cucc :D  A fejemet ne nézzétek mert nem volt rajtam smink , mondjuk ki az aki sminkelve mos hajat  :D 

Miután letelt a fél óra lemosom és ismét törölközőt teszek a hajamra . Fontos , hogy ha van időtök , akkor ne dörzsöljétek a hajatokat a törölközővel , hanem csak hagyjátok rajta és szívja be a vizet , ugyanis a dörzsöléstől a nedves hajszálak könnyen törnek . Ugyanez igaz a hajszárításra is , ugyanis sokkal roncsolóbb ha teljesen vizes hajat szárítunk mintha csak törölköző szárazat .



Miután vártam , hogy ne legyen csurom víz a hajam , én egyébként olyan fél órát szoktam , jöhet a szárítás . Előtte azonban mindig befújom még a hajam a Syoss hajfénysprayével amely hővédelmet is nyújt és védi a hajamat .



Látjátok milyen szép fénye van , az érzése is nagyon puha , az illata olyan sütis . 

Ajánlom mindenkinek ezt a pakolást , én akciósan vettem 7 - 800 ft - ért . 

Csókpusziiiii

2 megjegyzés:

p90xgirl írta...

Hoppá, én mindig csomót dörzsölöm a hajam :S de akkor mostmár nem fogom :) Nekem is Kallosos hajpakolásom van, és imádom :) Csak ajánlani tudom :)

hajnoca3 írta...

Bizony , ha van időd tényleg ne dörzsöld . Ki akarom én is próbálni a Kallos - t .