2011. június 29., szerda

Arcápolás

Sziasztoooook

Úgy gondoltam írok az arcápolásról is a hajunk után , ugyanis nyáron erre is oda kell figyelnünk , akár minden évszakban , de ilyenkor a bőrünk másmilyen tüneteket produkálhat , például zsírosabbá válik , vagy csak egyes területek hajlamosak a zsírosodásra , előszeretettel ilyen a T vonal , tehát homlok - orr - áll . Nekem is ilyen bőröm van , az orromra jellemző leginkább , hogy csillog . Ráadásul a nagy meleg miatt a frufrum alatt kipattog a homlokom , megjelentek a pattik mint valami tininél a piros napok közeledtével , ez minden hónapban így van . Ilyenkor be kell vetnem  a nehéztüzérséget is :D



Első lépés , hogy sose feküdjünk le sminkben , mert ezzel nagyon sokat ártunk a bőrünknek . Nem tudnak szellőzni a pórusaink , melyeket eltömítenek a porok és egyéb smink cuccok . Én javaslom a lustibb típusúaknak , hogy készítsenek be az ágyuk közelébe egy babapopsitörtlő kendőt - , és legalább azzal töröljék át a pofijukat elalvás előtt , ugyanis ez leszedi a sminket és gyengéd is a bőrünkhöz , emellett kiadós és nem drága . Persze használhattok arclemosó tejeket , krémeket , géleket is , de van egy jó kis házi megoldásom nektek , amit a Hogyan legyek jó nő rovatban olvastam a life . hu - n . Semmi mást nem kell tennetek , mint egy pohár rizst felengedni vízzel , annyival , hogy ellepje , ezután kevergessétek meg , hogy a rizsszemeket található liszt szerű anyag feloldódjon a vízben . Át kell szűrni a vizet és egy kis edénybe tenni , ami lehetőleg zárható legyen . Ezt a hűtőben tárolva sokáig használhatjátok . Hiszitek vagy nem , nagyon jó . Sima lesz tőle a bőröm és puha , nem büdös , gyakorlatilag semmi illata , hűsit ha a hűtőből kivéve kenem a bőrömre , és a rizsben található rengeteg vitamin is a bőrünkbe jut , ami nagyon jó .

http://www.life.hu/szepulj/borapolas/20110209-filleres-csodapakolasok-a-hutobol.html

Fontos az is , hogy hetente egyszer eltávolítsuk az elhalt hámsejteket , melyhez segítség számunkra a bőrradír . Ezt is meg tudjátok vásárolni , de én szintén egy itthoni kis receptre esküszöm , ami nagyon bevált és jó , olcsó és mindenki el tudja készíteni . Tegyetek egy kis tálba egy evőkanál olivaolajat , egy evőkanál mézet és két evőkanál cukrot . Keverjétek meg , majd mehet is a bőrre . Ne durván dörzsöljétek . Nagyon finom puha lesz a bőrötök , emellett tiszta is , és a méz , az olivaolaj táplálja is . Tipp , hogy én ezt nem csak az arcbőrömön használom , hanem az egész testemen .


Ápold is a bőröd . Én mattító krémet használok , hiszen említettem már , hogy csillog a T vonalam , főleg a nózim . Méghozzá a Balea Young Soft and Care Mattindere krémet . Ebben gyümölcssavak vannak, összehúzza a pórusokat . Reggel és este kenem , de ha becsillan az orrom oda teszek napközben is , ezt rakom csak a bőrömre , nyáron nem alapozok . 

De mivel kipattogott a homlokomon , be kell vetnem ellene a nehéztüzérséget . Ez pedig a Balea Young Soft and Clear Anti Pickel Roll - On . Ez egy görgős kis tubusos krém , a kinézete teljesen olyan mint a szemkörnyék ápolóké . Szalicilsavat tartalmaz , leszárítja a pattanásokat , és mivel antibakteriális , tisztítja a bőrt és megelőzi az újabban kialakulását . Hűsítő érzés mikor felkenem egy vékony rétegben , kétszer naponta legalább . 



Ez lenne az én arcápolásom , remélem tetszett nektek . 

Pusziiiiimusziiiii

2 megjegyzés:

Mese írta...

Már én is nézegettem ezt a Balea krémet. Tényleg annyira jó, mármint Balea Young Soft and Clear Anti Pickel Roll - On? Használ?

hajnoca3 írta...

Szija

Igen , használt . Majd teszek be ilyen előtte , utána képet .