2011. június 22., szerda

Haul , termékek , turi



Sziasztoooook

Először is bocsánat , hogy csak most jelentkezem a korábbi posztomban ígértek ellenére , de anyukámat műtötték és ezért eléggé elfoglalt voltam , látogatás , háztartás  stb . Ez még most is tart , mert sokat kell pihennie , szóval már tiszta konyhatündér - háziasszonyba mentem át :D Ha ritkábban írok , akkor ezért van . Mutatok képeket is , ugyanis voltam turizni , szereztem egy szoknyát és egy top - ot , vettem hajpakolást és egy Lovely szemfestéket . Valamint egybetettem a nyereményjátékom alanyait , ennyit elöljáróban , most pedig jöjjenek a részletek képekkel


Itt egy kép mindenről





Ezt a felsőt és szoknyát turiztam  , darabja ezer ft volt . 





Lovely szemfesték , 3 - 400 ft . 




Gliss Kur hajpakolás 

A hajpakolásról és szemfestékről majd írok 



Továbbá képzeljétek el , találtam egy ilyen cserés oldalt , nézzétek meg Facebook - on Marcsi kincsesládikáját ( http://www.facebook.com/pages/Marcsi-kincsesl%C3%A1dik%C3%A1ja-Cserebere-Shop/188072911242538 ) , ahol volt egy nagyon kedves lány , aki ajándékba felajánlott fülbevalókat , én álltam a postaköltséget ő pedig elküldte nekem ingyen . Ezúton is nagyon köszönöm és puszi neki !



Sok pusziahajnitól



3 megjegyzés:

Marcsi Kincsesládikája írta...

Akkor nem csak nekem vacakol a blogger! :S És majd mutizz képet hogy milyenek rajtad a fülbevalók! :) És nézz be hozzám máskor is, hátha találsz valami jót! :)

hajnoca3 írta...

Már jó :D Fogok posztot írni róla :D

StyAl írta...

neked is puszi! örülök, hogy hálásabb gazdára talált a fülbevaló :)