2011. június 19., vasárnap

Beszámoló

Sziasztoooook

Hazaértünk a tesóméktól . Jó kis hétvége volt , inkább fáradtabban értünk haza mint ahogy elindultunk . Az unokaöcsém ballagására mentünk . Durva , hogy az egykori kis pöttöm , akit szinte öcsémként szeretek és elválaszthatatlanok voltunk mára már nyolcadikos ballagó , mutáló férfivá érett :D A ballagás után nagy lakoma volt , aztán sétáltunk , egy falu végi csárdához , olyan négy kilómétert , hogy megnézzük a lovakat ..... erre nem voltak kint , egy darab nem volt :D Ma pedig sokat játszottam az unokatesóimmal , playstationöztünk , na jöttek az elején a csipkelődések , hogy milyen bénák leszünk , erre jobban játszottunk mint a többiek :D Szóval komoly volt . Most pedig következzenek a képek




Ezt a ruhát kaptam a ballagásra , de itt már nem az a cipő volt rajtam , mert itt mentünk a csárdához . 







Ezt a pénztárcát anyukámtól örököltem meg , még fiatal lány korában használta , én pedig nem rég megtaláltam és nekem adta . 






A glamour is jött , napszemüveg volt hozzá .




7 megjegyzés:

Newanda írta...

Szia!

Ha gondolod, nézz be a blogomba, nemrég indítottam, mert annyi sminkcuccom van, és gondoltam kéne velük kezdeni valamit :)

És nagyon bevált a Maybelline szempillaspirál, amit a tescoban vettem féláron neked köszönhetően :) már fel is használtam egy sminknél :)

Newanda írta...

Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy a blogom címe caribigreen.blogspot.com :D

hajnoca3 írta...

Megnézem a blogod , örülök , hogy tudtál venni egy jó kis spirált :D

Newanda írta...

Egyet? Hármat! :D

hajnoca3 írta...

Akkor te is fanatikus vagy :D

Newanda írta...

Jaj ne is mondd. Most megfogadtam, hogy végre ha rendelek palettákat (még sosem volt igazi nagy szép palettám), akkor utána visszafogom magam :D Nem tudom hogy fogom bírni :) De már tényleg annyi cuccom van, hogy bele fogok fulladni :D Mondjuk a spirálokra tényleg szükségem volt :)

huanita írta...

Fú de jó az a Ruha!!! :)