2011. június 26., vasárnap

Elmélkedés , avagy már bármit megtehetnek velünk ?



Sziasztoooook 

Úgy gondoltam ideje elmélkedni kicsit a szépség világának dolgairól . Több dolgot is érinteni fogok , amikkel mostanában találkoztam és várom a ti tapasztalataitokat , véleményeteket , mert tényleg kíváncsi vagyok , hogy én vagyok ilyen benga vagy más is belefut ilyenekbe :D 

Az első az a Tesco ..... oké . F & F , akciós táska , jaj a Hajni de örül , kis aranyos , megveszi . Erre egy hétvége alatt a táskának lehámlik a fél hátulja , jó mi ? Na nem estem kétségbe , visszavittem , kicserélték , rendesek ( még jó , hiszen megvolt a blokk :D ) . Erre az új táskámban meg bennefelejtik a lopásgátlót . Most mi legyen , a Hajnika szégyenkezve menjen vissza , hogy légyszi szedjétek le , mutatja a blokkot , de mivan ha azt hiszik , hogy két táskát hoztam akkor ki és így akarom levetetni a lopásgátlót .....

A második a Rossmann ..... olvastam egy blogon egy rossz élményt egy biztonsági őrrel kapcsolatban . Teljesen átérzem az illető helyzetét . Miért követnek minket , oké ez a dolguk , de eleve a feltételezés , hogy pont én lopok sértő . Főleg , hogy les vagy 100 kamera , az ajtóban csipogó , de még loholjon a fenekemben egy őr is és ne tudjak nyugodtan vásárolni ..... Emellett volt egy esetem nekem is . Nézelődtem , akartam venni babapopsitörlőt , de nem akartam , hogy valami büdöset fogjak ki , így aminek zárható teteje volt ( tehát nem tudtam benne kárt tenni a visszacsukás után ) , beleszaglásztam és az elsőt meg is akartam venni . Erre az őr bácsi leosztott , egy kedves kiálltással : ,, Nem kellene ám kibontogatni " . Na nekem sem kellett több , finoman közöltem vele , hogy ha még ezt sem tudja , hogy ez csukhatós az már régen rossz , és ezzel a ronda viselkedéssel egy vevőt elveszítettek . Szerintem nem hatotta meg őket .....

A harmadik egy cikk , amit Timinél láttam , pontosabban egy linket tett közzé a Facebook - on , mely a szépség blogokról szól . Személy szerint én negatívnak éreztem , nem kell senki pénztárcájában turkálni . Ha valami nem érdekel nem nézem meg , ennyire egyszerű , és én ezt tanácsolom a " kedves " embereknek . Mi ezt a saját szórakoztatásunkra kezdtük el , az , hogy még másnak is tetszik csodálatos dolog . Ha valamit megveszek nem azért veszem meg , hogy jaj na ezt le tudom tesztelni a blogban , hanem ha már megvettem mert kellett , akkor írok is róla , nemde ? Az meg , hogy ki mennyit , milyet és mit engedhet meg magának az kéremszépen magánügy . 

Ennyit szerettem volna és ezekről a témákról , tényleg várom az észrevételeiteket és véleményeteket . 

Pusziiiii 

3 megjegyzés:

Galatea írta...

igen a biztonsági őrös dolgot utálom énis..
amúgy azért jönnek a lopásgátló ellenére ott is utána, hogy nehogy belenyúlj / kinyomkodd stb a cuccot. müllerben viszont ezzel nem szórakoznak..múltkor véletlenül bnőm levert az esernyőjével egy essence púdert, természetesen rögtön felajánlotta hogy kifizeti, de a müllerben azt mondták, hogy dehogy is, ők ezzel nem foglalkoznak mertbárkivel előfordulhat.
rossmann felteszem ha ilyen lenne akkor kikéne fizetni, és utána az adott üzletben úgy néznek az emberre mint egy gyilkosra..

Marcsi Kincsesládikája írta...

Nekem is volt már rossz tapasztalatom a Rossmann-ban, írtam is róla. Bár nekem nem a bizti őrrel, hanem a kasszás lánnyal. :S Le húzott volna szépen egy ezressel, ha nem veszem észre.
Viszont az F&F-es cuccokkal nem volt még problémám :) Meg szerintem időről-időre csak javulni fog a minőség, mert kezdenek feljebb törni a piacon.

Poppy írta...

Na ez a bejegyzés nekem való! :) Teljesen igaznak találom! Egyébként nekem is van Rossmann-os történetem... Venni akartam fürdőszivacsot, és a bal sarokban 150 Ft volt, középen 99 Ft, a jobb sarokban pedig 399 Ft .Az akciós újságban a 99.- Forintos verzió.. Persze mást is vettem még ezen kívül..Amikor a kasszához értem, a pénztárcámat ki cipzározva, beszakadt a papírpénzem. Mit ne mondjak, eléggé örültem. Csak egy aprócska kis szakadás volt, nem volt vészes, és még az eredetiségét sem cáfolta. Na de a kasszás csajszi, olyan lenézően nézett rám, mint annak a rendje! Apróm pedig nem volt annyi, hogy kifizessem, mert ugye én a papírpénzzel akartam VOLNA fizetni. A csaj azt mondta, hogy ezt így nem lehet elfogadni, meg kell ragasztani. Én pedig megkérdeztem tőle, hogy mivel jobb, ha én vagy ő ragasztja meg?:D Úgy nézett rám, mint akit gyűlöl. A végén megragasztotta, és még adtam hozzá aprót. Kiborítottam az aprót, erre flegma nézés, és így szól "és ezt most én kezdjem el számolgatni?" :)
Nagyon jól éreztem magam.. Egy darabig nem megyek az tuti!:D