2012. május 28., hétfő

Once Upon A Time sminksorozat I. - A gonosz boszorkány

The Evil Queen

Megfogott, elsőre mikor megpillantottam. A sminkje, a kosztümjei , gyönyörű és érdekes karakter a sorozatban.

 Már akkor gondolkodtam, hogy én valamikor elkészítem a sminket, vagy legalábbis ihletet merítve belőle az Evil Queen sminkemet, magyarul amúgy olyan hülyén hangzik a gonosz boszorkány, mindig valami bibírcsókos banya jut róla eszembe, míg az Evil Queen nekem olyan erőt sugárzó és vonzó. Szóval elkészítettem a sorozat által inspirált sminket, belebújtam picit a boszi bőrébe!

Kértek almát?


A smink elkészítésénél arra próbálta figyelni, hogy a bőröm szép, egyenletes legyen, az arcom pedig üde, ezért a kedvenc alapozómhoz nyúltam, ami a Rimmal Stay Matt alapozó legvilágosabb 01-es árnyalata, ezt bátran ajánlom nektek, jó kis alapozó! De a gonoszság is látszódjon, így a szemem csakis sötétbe burkolózhatott. A fejemre csipkemintát festettem TCW szemhéjpúderrel úgy, hogy egy csipkedarabot színeztem át! 



 A számra először egy kontúrceruza került, méghozzá a Kallos vörös színűje,  miután megrajzoltam, kisatíroztam vele az egészet és ment rá a You Rock! ajakfilc, a világosabb az essencetől.


A szemöldökömet is igyekeztem gonoszabbra ívelni, erre majd máskor jobban ügyelek, mert a Kallos szemöldökfilce picit világos lett.


Nos ez lenne az én Evil Queen sminkem, ha nézitek vagy néztétek a sorozatot, és szeretnétek még ilyen inspirációs smiket belőle, írjátok meg melyik karakter bőrébe bújjak be :)

Sok puszi: Hajni

2 megjegyzés:

Makeupcakes írta...

Tetszik,ugyes vagy!:)

hajnoca3 írta...

Köszönöm, kedves vagy :)