2012. május 1., kedd

OOTD- laza szombat esti kiruccanás

Hétvégenként általában elmegyünk kicsit kikapcsolódni a közeli törzshelyünkre. Iszogatunk, tekézünk, biliárdozunk, dartozunk és Activityzünk. Ez a szombat nem volt nagy cucc, egyedül voltam lány, végig csocsóztunk szinte, és hát nagyon egyenlőek voltak a csapatszintek, szóval elkínlódtunk órákig mire végül mégis döntetlenre jöttünk ki mindig, szóval feladtuk. De sokan dícsértek, hogy milyen jó kapus vagyok, pedig nem gyakorlok, nem tudom , reflex. Nagyon jó idő volt, ezért nem akartam melegen öltözni, előkaptam a lengébb ruháimat és a colorblocking jegyében volt itt kiwizöld, pink és barna, kék is.





Ez a pulcsi- felső egyértelműen kövérít a képeken, érdekes, élőben nem tűnt így , de jó tudni, ezentúl óvatosan bánok vele !

Ti elővettétek már a nyári rucijaitokat? :)

Puszi: Hajni

4 megjegyzés:

Kinga írta...

Nekem tetszik egyben csak a kék óra már sok hozzá. Én azt nem vettem volna fel hozzá de persze nem rontja el vagy valami.. :) A szoknyád nagyon bejövős!

Annie írta...

Nekem valahogy az a mintás cipő lóg ki a sorból. Valahogy a színekhez nem illik, vagy nem tudom . Én inkább egy fehér vagy egy rózsaszín cipellőt vettem volna fel hozzá, hogy passzoljon valamelyik színhez

Zsanett írta...

Nagyon csinos szerintem :)

hajnoca3 írta...

Köszi csajok a kritikát, abból tanulok ;) Zsanett örülök, hogy neked tetszett:) Nekem is amúgy,de az óra is jogos,sajnos csak kék órám van, ejjjjj.... kellene más színben is ? :D