2012. április 17., kedd

Soliteint - Soliped lábápoló krém teszt

Igen igen, a Soliteint Kft . jóvoltából jutottam ehhez a termékhez. Amikor először kinyitottam, ami nagyon tetszett az az illata , finom, kellemes, nem az a tipikus lábápolós nekem pl büdi szag volt, hanem egy finom krémes illat, amit pl még kézkrémben is el tudnék képzelni. Az áráról nem tudok nyilatkozni a fentebb említett okokból kifolyólag, de nem fog befolyásolni a véleményalkotásom során, hogy tesztre kaptam a cuccost.

 Így néz ki a termék. 75 ml krémet rejt magában a tubus. Egy közepes sűrűségű krémről van szó, kis borsónyi elég a két lábfej ápolására. Ami nekem tetszett mikor kipróbáltam DIREKT zokni nélkül egy cipőban amiről tudom, hogy problémás és befülleszti a lábikóimat, hogy nem izzadt annyira a talpam,továbbá a krém illata sem érződött de semmi más sem. Ezt pozitív eredménynek könyvelem el. Szóval a gyilkos cipők ellen jó megoldás lehet. Ugyanis van nekem egy lábspray-m ami eleve írtó büdös és nem is ér sokat. Szóval már itt egy null a soliped javára.

A kiszerelése a sima megszokott krémes tubus, nekem ezzel nincs semmi bajom, egy ilyen lábápoló krémnek szerintem nem kell egy agyoncicomázott valami.

Beírom nektek a krém hátulján található leírást is :

,, A jól felszívódó krém speciális hatóanyagai rendszeresen alkalmazva szárazon tartják a lábakat, megelőzik a baktériumok és gombák elszaporodását, így dezodoráló hatásúak. Izzadtsággátló. pórusösszehúzó Locront, bőrtápláló karitévajat, avokádóolajat és dezodoráló glicerin- származékot tartalmazó frissítőn illatú krém. Alkalmazása: vékony rétegben felkenjük és alaposan bemasszírozzuk. Nem alkalmazható gyermekeknél és sérült, vagy vérző, vagy fertőzött bőrre. Szembe és nyáljahártyára ne kerüljön. Minőségét megőrzi a felbontástól számítva: lásd kis tégely jel. MAGYAR ERMÉK "

Nos, itt isn pozitív nekem az is , hogy magyar termék. Szeretem ha kis hazánk előrukkol ilyen hasznos dolgokkal és felveszi a versenyt a nagyobb cégekkel. Elégedett vagyok a termékkel, ha elfogy újra fogom vásárolni szerintem , mert jó szolgálatot fog tenni nyáron a nagy melegben.

Van Soliteint terméketek, szeretitek, milyen?

Sok puszi: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: