2012. április 21., szombat

Sztármustra 1. - Beyonce

Úgy gondoltam érdemes lenne szót ejteni pár ikonikus nőről, akiket szeretek és biztosan közeletek is sokan szeretnek. Akkor kattant be az egész, mikor Beyonce egyik számát hallgattam, néztem a klipet és azon agyaltam, hogy milyen szép ez a nő.


Igazából szinte mindegyik klipjében nagyon szép szerintem. De ebben a csodás menyasszonyi ruhában valami elképesztő, megadja a klip feelingjét teljesen :) Aztán elkezdtem keresgélni , hogy mik is jellemzőek rá. A ragyogó bőr , ami minden klipjében szemet szúr, és smink terén sem viszi túlzásba, valami szép szájfény, kontúr és rebegő pillák, némi enyhe füstös hatás, mégis gyönyörű, igazi ikon!




És végezetül az én Beyonce-s sminkem




Felhasznált termékek:


3 megjegyzés:

Angiesheart írta...

Nagyon helyes smink, és igen Beyonce egy igazi természetes szépség

csak1csajszi írta...

Hú,nekem nagyon tetszik ez a natúr smink.Jól áll!

hajnoca3 írta...

Örülök, hogy tetszett lányok, lesz folytatás nemsokára egy másik sztárcsajjal :)