2012. április 14., szombat

Oasap.com- My new Mouse ring


Az oasap.com-os dologról biztosan sokat hallottatok már, szerintem, szóval nem is részletezném. Én a 10 dolcsis limitem miatt csak ékszerre tudtam eleve koncentrálni. Vacilláltam több dolog között, végül az ujj körbeölelős egérke mellett tettem le a voksom, ami tegnap érkezett meg hozzám , mondjuk elég hosszú várakozási idő után. Másoknál olvastam, hogy 8-10 nap alatt megkapták, hát én sajnos nem. De sebaj, türelem rózsát terem, ideért a kicsike. Állítható, ami nekem tetszik mert így minden méretre jó, és ez fontos szerintem, szóval ezért nem adnak meg méreteket a gyűrűnél pl. Az ezüst színűt kértem, mert féltem, hogy a másik megkopna, és már nem lenne szép.

 Mouse , I like it 


Little mouse ring

Felvéve egyszerűen nem tudtam normális képet készíteni róla, bocsánat

Ha érdekel benneteket, a www.oasap.com weboldalon elérhető, ingyen kiszállítással 8 dollárért, de én javaslom , hogy aki teheti inkább e-bay-en nézze meg, ott szerintem fillérekért kap ugyanilyet.

Big thanks for the oasap.com for this cute ring, I like it !

Nektek tetszik az ilyen édi gyűrű?

Sok puszim: Hajni

Nincsenek megjegyzések: