2012. április 14., szombat

Beauty stuffs

Sziasztok

Az elmúlt elég hosszú időszakban halmoztam és zsákmányoltam be ezeket a cuccokat amiről képeket készítettem . Mindent nagyon kedvezően sikerült beszereznem, lesz teszt mindenről, írjátok meg mi érdekel benneteket a legjobban azt előre veszem !
A dm kuponom ( 50%) használtam fel a rimmel alapozóhoz, plusz ugye a hajradírhoz szóval nagyon nagyon jó üzletet csináltam így, továbbá kellett olvasnivaló, az egyiket anyutól a másikat a barátomtól kaptam. A szemüveg H&M ( turi 20 Ft volt , nevetséges ár érte ) , a lábápolót a Soliteint Kft. küldte tesztelésre, továbbá a kis rózsaszín tubus egy bőrradír isteni cukorka illattal, a Hélia -D krémet nyertem, van itt Avonos highlighter, leopárdos hajráf a rossmannból, hajcsatok a nyuszitól húsvétról, karkötő szintén van még egy de az nem lett rajta a képen plusz egy kék szilikon óra, a kendőt a barátomtól kaptam, szerintem csodaszép színe van és megy a lila bőrkabimhoz , a csillagos füli szett New Yorkeres, míg a másik Tally-s, ő egy szuvenír fehérvárról, akkor kaptam mikor a pici Rozmókért mentünk :) A bejegyzés végére teszek be róla is egy képet, már hízott nálunk , és egyre szelídebb, nagyon szeretjük, imádnivaló a kis süni lányunk !


 Oasap , róla lesz teszt külön!



Ezek az újoncaim, plusz van még pár turis ruci de minden a mosásban van éppen nem tudtam lefotózni :)

Írjátok meg mivel kezdjem !



Sok puszi nektek : Hajnitok és Rozi :)


2 megjegyzés:

Dia írta...

oh és a szandi honnan?:)

az utcsó kép tüneményees:)

hajnoca3 írta...

A szandi az egy Atmosphere szandi a Spar melletti turiból a bankkal szemben tudod :) Van ott egy gyönyörű magassarkú szandál, nekem negyed centi kb hibádzik de annyira szép, lemérettem 1400 Ft kb , sztem lesd meg, hátha jó neked :) Ilyen lilás pántjai vannak, engem egy Humanic szandálra emlékeztet nagyon:)