2020. szeptember 18., péntek

Újdonságok a szépségápolási polcomon, avagy az érzékeny és problémás fejbőröm megmentői

 

Sziasztok!


Biztos vagyok benne, hogy sokan vagyunk. Sokan vagyunk olyanok, akiknek a legtöbb sampontól viszket, irritált a fejbőre. Gondolom ezt abból, hogy több csoport tagjaként is láttam ilyen jellegű problémákra segítségkérő bejegyzéseket. Hasonló cipőben járok: ha nem a megfelelő samponnal mosok hajat, egyszerűen az irritáció okozta viszketéstől megőrülök, illetve gyorsabban is zsírosodnak a hajtöveim. Kerestem a megfelelő sampont, mert sajnos nem kenhetem a legmenőbb most kijövőeket a hajtöveimre, így ragaszkodom két, immáron jól bevált termékhez, és tudjátok mi a legszebb az egészben? A drogéria polcain elérhető márkákról van szó, amik segítettek megoldást nyújtani. 

Konkrétan két példányt szeretnék bemutatni, mert több fejbőrkímélő termék nem vált be, mire hozzájuk eljutottam. 

Az első legyen a dm saját márkás Balea Anti Schuppen samponja. Igen, jól olvasod, a legolcsóbb dm-es 3-400 Ft-ba kerülő sampon az, ami leverte tudásban a legtöbb nagy márkát. Átlátszó, géles formulájú, ám jól habzó sampon. Nem tartalmaz szilikont, kímélő formulája kimondottan az érzékeny és viszkető fejbőr ápolására lett kifejlesztve. Az illata kicsit gyógynövényesre emlékeztető,de abszolút nem zavaró, szerintem még annak sem, aki érzékeny az ilyesmire. Több flakonnal is elhasználtam, a hatásának talán icipicit éreztem a csökkenését, de nem számottevő. Ár-érték arányban ez egy csillagot ötös és verhetetlen termék.  Bátran ajánlom!

Az összetevőket a hátoldalon olvashatjátok,ha nagyítotok 

A másik aduászom a Swiss O. Par ápoló sampon teafaolajjal. Ennek a természetes összetevőnek számottevő jótékony hatása ismert a szépségápolás világában, például használható problémás bőrre, harci eszközként a pattanások ellen. Ám, hogy samponban majd pont ez lesz a megoldás? Nem gondoltam volna. A teafaolaj ebben az esetben serkenti a fejbőr vérkeringését és szabályozza a faggyúképződést. Ez a termék kicsit már drágább, 700 Ft körüli összegért vásároltam, és mostanra már több mint egy hónapja használom, így van kiforrt véleményem róla amit megoszthatok veletek. Nem viszket a fejbőröm, és kevesebbszer kell hajat mosnom, kell ennél több? Nekem nem! Szintén géles formula, jól habzik, talán kevésbé mint a fent említett Balea, de így sem fogy gyorsan. 



Mindkét terméket nyugodt szívvel tudom ajánlani nektek. Próbáljátok ki, szerintem nem fogtok bennük csalódni.

Ha esetleg Ti is hasonló problémával küzdötök, mit vetettetek be ellene ami bevált? 


Köszönöm, hogy benéztetek!

Ölel benneteket:




Nincsenek megjegyzések: