2016. február 3., szerda

Hajni tesztel: Elséve argánolajos hajfényspray

Sziasztok!


Még december elején az eurós boltban sétálgattam és szorgalmasan néztem a beauty részleg kínálatát, mert sok jó és különleges dologra lehet ott lelni, amit lehet máshol nem kapsz meg. Ehhez persze többször be kell térni :) Nos,én is így találtam rá egy olyan Elseve hajápolási termékre, amit eddig egyik drogériában sem láttam ami nálunk megtalálható. Egyből felcsillant a szemem, már csak a színei és állaga miatt is,gyorsan átfutottam mi is ez és landolt is a kosaramban.



Ez a L'oreal kétfázisú hajfényspray lesz a mai tesztem alanya, amit azóta szorgalmasan fújtam a hajamra. Van egy sima állagú része és alul a pink színben szó szerint tündöklő olaj rész, amit össze kell rázni és így fújni a hajra. Egyetlen problémám,hogy semmilyen magyar nyelvű tájékoztatót nem tartalmaz a tubus. Annyit sikerül persze még a laikusnak is kivennie, hogy argánolajos termék lévén biztosan jó hatással lesz a hajkoronára, hiszen ismerjük ennek a szernek a jótékony hatását a szépségápolásban. 
Nem kerül többe mint egy sima hajfényspray, sőt míg a Glisskur hasonló spray-i 1200 Ft körüli áron kaphatóak, ha jól emlékszem ehhez 690 Ft-ért jutottam hozzá. 
Az illata kellemes, nem marad meg a hajon sokáig. Amikor ezt használom akkor hajolajra már nincs szükségem, mert nem akarok nagyon zsíros hatást elérni. 
Hátulütőként azt éreztem, hogy talán kicsit előbb elnehezítette a hajam és jobban vártam a hajmosást mint nélküle, ezt gondolom az olajnak köszönhettem, így most úgy is ki akarom próbálni, hogy  hajmosás előtt jól befújom vele a hajam, 10 percig hatni hagyom és utána kimosom, majd jön a  rendes hajmosás, ahogy az egyik Yves Rocher tápláló olajam is működik ( hamarosan teszt). 


Én azt mondom nektek, egy próbát megér, főként a száraz és igénybevett hajra, de csodát ne várjatok tőle. 

Ti találkoztatok már vele?

Puszi nektek: 



Nincsenek megjegyzések: