2016. december 4., vasárnap

Rimmel Magnif' eyes paletta teszt

Sziasztok!

Egy szuper Rimmel palettát hoztam megmutatni nektek, amit a Coty Hungary Kft.-től kaptam, ezúton is nagyon köszönöm! Aki követ Instagramon már láthatta az érkezése napján, élesben is!
Élesben is próbáltam már többször is, erről is láthattok majd lejjebb képet. A színek igazán szép, csokoládés-barnás-bronzos árnyalatok, amik tökéletesen passzolnak a hétköznapokhoz, és az ünnepekhez egyaránt. Szuper, jól kihasználható kis paletta, mert ezek szerintem pont azok a színek amik minden haj- és szemszínhez jól passzolnak! 
A paletta a Magnif'eyes nevet kapta, 3 árnyalatban elérhető, bár én még csak ezzel találkoztam. Az árnyalatok nevei a következők: Keep Calm & Wear Gold ( én ezt kaptam)  , London Nudes Calling, Grunge Glamour, amik 3499 Ft-os áron elérhetőek a drogériákban. 




8 darab, matt és fényes-csillámos színek egyaránt sorakoznak az erős és jó kialakítású palettában, ami nagyon kis kompakt, jól záródik, nem kell félni a táskába berakástól sem. Kinyitva a tetején egy tükör tárul elénk, ami ideális utazáshoz, reggeli kapkodáshoz, utóbbiban jó opciónak bizonyult és nem kicsit könnyítette meg a dolgom.


Az tetszik igazán ebben a palettában, hogy kis finom, alig látható krémes füstöt is lehellhetek vele a szememre, de ha vadulni támad kedvem akkor ütősebb kombinációkat is alkalmazhatok. Az arany és bronz szerű színek szerintem csodásan kihasználhatóak lesznek az ünnepek alatt, báli szezonban is jól mutatnak. 


 A kiszerelés 7 g, 30 hónapig javallott használni felbontás után. Az első két szín balról-jobbra haladva matt, púderes és visszafogott árnyalat, utána következnek a metálos-csillámos színek. Ne úgy képzeljétek el, hogy kilós csillámporszemek csücsülnek a festékben, inkább önmagában fényes, szaténos. Én pont az ilyeneket kedvelem, szóval tényleg tetszik. Aztán ismét egy barnás árnyalat,ami matt, szerintem ez szemöldök formázáshoz is ideális lehet, a végén pedig az extra csillogású arany és bronz barna.



A sminkem vele:




Tetszik nektek ez a paletta?

Köszönöm,hogy benéztetek,sok puszi:




Nincsenek megjegyzések: