2017. június 10., szombat

Aliexpress vs. e-bay- melyik a jobb?

Sziasztok leányzók!

Tudom mennyire jó online vásárolni, én elkötelezett híve vagyok jó pár éve, szoktam webshopokból és oldalakról rendelni. Azonban körülbelül két hónapja aktívabban belevágtam az Aliexpress-ezésbe, mert kíváncsi voltam, miben más mint az e-bay. Ez már eleve egy olyan sarkallatos pont volt, ami miatt úgy gondoltam, érdemes próbát tennem,hátha van olyan jó mint az általam hőn áhított elődje. Szépen elkezdtem nézelődni, rendeltem kis hátizsákot, strandkendőt, fürdőruhát,ékszereket és teljesen beszippantott ez az oldal. Úgy gondoltam összehasonlítom a két lapot,hogy lássuk egyben, melyiknek mik az előnyei.

 vs.




Egyetlen dolog ami miatt kissé előbb kattintok a rendelés gombra e-bay-en az az, hogy ott összeköttetésben van a paypal a rendszerrel, így valóban két kattintás és kész is a vásárlás. Alin ehhez képest mindig be kell irogatnom a az adataimat. Tudom, van lehetőség kártya regisztrálására, de hátrány, hogy hiába akarom módosítani a régen megadott adataimat, a rendszer nem menti le az újat, hiába próbálkozom. Ezt nem értem, de már nem is foglalkozom vele. 
Ami miatt viszont mégis megéri odakattintanom az e-bay helyett azok az árak és a választék. Teljesen ugyanaz a termék sokkal olcsóbban elérhető sok esetben, nagyobb választékban. A minőség ellen sincs kifogásom mert amiket rendeltem mindet szeretem eddig, és lényegesen sokat spóroltam. Rendeltem bikinit ezer ft-ért, ami e-bay-en a duplájáért megy, és szuper jó. Jó az anyag, jó a minta, olyan mint a képen volt és nagyon tetszik. Ez csak egy példa a sok közül.
Több a méret, mert e-bayen sokszor futottam abba, hogy az ázsiai s-m méretek amik kicsik voltak csak elérhetőek. Észrevettem, hogy ezzel ellentétben Alin azért a legtöbb helyen ott az m, l és ex-is, de nem ritka az xxl sem! 
Az átmeneti akciók levettek a lábamról. Sok terméket átmenetileg még jobban leáraznak Alin, ki is írják meddig tart az akció. Ilyenkor érdemes figyelgetni az árak alakulását és lecsapni amikor a legolcsóbb.

Egy szó mint száz, szerintem érdemes megnézni az Aliexpress-t is, mert bár az e-bay mindig kedves lesz a szívemnek, Alin is jó dolgok vannak!

 Szép napot nektek:




1 megjegyzés:

Annie írta...

Nekem most járt le a kártyám Alin. Az adatokat csak úgy tudtam megváltoztatni, hogy a már régi "érvénytelen" kártyámmal akartam fizetni, és ott kiírta, hogy nem jó a kártya, írjak be mást. Rákattintottam, hogy adatok módosítása ( külön a beállításokban nem tsaláltam meg, csak így) , átnavigált a régi kártyámhoz, átírtam és azóta tökéletes. Szintén 2 kattintás a vásárlás.

A másik pedig miért lenne nehéz a véleményírás Alin? Ezt nem teljesen értem. Pont, hogy ebayen nehéz, mert még Alin fotót is publikálhatok, ebayen ilyenre nem igen van lehetőség, vagy, ha van akkor nagy el van dugva, de alin tökéletesen látom, hogy hány csillagot kapott az adott cucc, miket írtak kommentben vásárlás után, és a képeket is két kattintás megnyitni. ( Termék képe alatt "FEEDBACK" néven találod)

A véleményírás ugyan úgy van teljesen, mint ebayen, amikor megnyomom az "átvettem" gombot, átirányít rögtön a csillagozásra, meg a komment írásra és kész is. Úgyhogy én pont, hogy ebay-hez írnám mint negatív dolog, ott nem látsz eredeti képet a rendelni kívánt termékről.