2017. május 18., csütörtök

essence - I want candy (Chupa chups) trendkiadás

Sziasztok!

Az essence nem hagy bennünket unatkozni, folyamatosan kitalál édesebbnél-édesebb trendkiadásokat. Igaz be kell vallanom hozzánk még csak az állandó új szortiment minden tagja sem jutott el, emiatt nem is vagyok felhőtlenül boldog, mert az extrém színű metál fényű rúzsok birizgálják a fantáziámat.
Most azonban térjünk rá a milánói essence facebook oldalon talált újdonságra. Ajánlom nektek követésre ezt az oldalt, mert én mindig innen értesülök elsőként a friss hírekről és termékekről. Most sem volt ez másként, megláttam a Chupa chups által fémjelzett I want candy trendkiadást és azonnal biztos voltam benne, hogy erről írni akarok nektek is. 


A promo képen mindjárt láthatjuk a termékeket: kis paletta, fésű, testpermet, lakkok, és egy illatosított pirosító, körömmatricák, ecset és tus. Nagyon kis aranyos a kompozíció szerintem. Ami engem elsőre magával ragad az a nyalókás szemhéjpúder paletta és szájfény paletta, valamint a pirosító illatosítva. A lakkok a géllakk használata miatt nálam eleve kiesnek a szórásból, de a menta és kék szín igen csinos. A testpermetek szerelmesei pedig biztosan elkapkodják majd ezt a szerintem édes, nyalókára emlékeztető illatú kis csodát.




A swatchokból láthatjátok igazi cukorka színeket kapunk, bár ez evidens az ihletődés miatt. Nagyon szép szatén színek, krémes állagok, kellemes és nem túlzásba vihető fedettség, hétköznapokra bájos és praktikus.
Nem tartom kizártnak, hogy valami hazajön majd ebből a kollekcióból velem, persze ha kis hazánkba is eljut, de erről sajnos még nem tettek közzé információt.


Ez a kép levett a lábamról. Micsoda színek és szinte az illatát is érzem ha elképzelem milyen lehet. Erre kíváncsi vagyok, biztosan megnézem a tesztert majd.

A képek forrása: essence Milano Fb


Nektek mi nyerte el leginkább a tetszéseteket?

Közi,hogy benéztetek, szép napot nektek:




Nincsenek megjegyzések: