2016. április 20., szerda

Cien - egy úgy smink-arc és hajápolási márka a Lidl-ből,végre nálunk is!

Sziasztok!

Sok német blogot követek, ahol a Lidl-ben kapható Cien márka beauty és smink vonalát is mindig érdeklődve követtem. Sajnos eddig nálunk csupán a nagyon alap dolgaik voltak jelen, de örömmel tudatom Veletek, hogy  bizony ittvan, már a magyar boltok polcain is nyúlhatunk ezekért a dolgokért. Először akkor lepődtem meg, mikog felfigyeltem a Bb krémükre.. aztán nézelődtem tovább és a sminktermékek, testápolók, tetsvajak, testradírok és hajápolási kínálat is érdekelni kezdett! Meg is néztem őket alaposan, egy hővédőt elkezdtem tesztelni, mert első körben ez jött velem haza. Isteni illata van!


A sminktermékek: 





Van kint teszter mindenből így nem kell zsákbamacskát vásárolnunk. Ez szuper, főleg egy ilyen bolt és márka esetében és már plusz pont a szememben! Le is swatcholtam gyorsan a rúzs kínálatot, amik nagyon krémesek és ígéretesek és a bogyószíntől az élénkebb rózsaszínig vannak benne árnyalatok, egészen pontosan 6 féle.
Pirosítót nem láttam, viszont alapozót amihez szintén van kint teszter és szemhéjpúdert- szempillaspirált igen! Körömlakkok is voltak, amit azonban valaki már összetúrt. Az árak mind 5-600 Ft között mozogtak szóval eléggé pénztárcabarát a vonal. 
A sminkvonalba sorolnám még a BB krémet, ami két árnyalatban egy sötétben és egy világosban elérhető,ebből sajnos nem láttam tesztert. A BB krém azt ígéri mint a Garnier vagy egyéb drogériás verziói. 




A testápolási és hajápolási termékek, arcápolás:

Itt is széles a kínálat, isteni illatokat fedeztem fel a krémekben és a hajápoló családban. Nagyon jókat ígérnek és a regeneráló hajpakolás és hajbalzsam, sampon is képviselteti magát. A testápolásban is tetszettek a testradíros tusfürdők, a testvajak és ezeknek is finom illata van! Szeretném kipróbálni majd az intenzív regeneráló hajpakolásukat is. Nagyon jól néz ki a csomagolás is. 
Hazajött még velem egy két részből álló arcpakolás is, de még nem próbáltam ki, remélem, hogy jó lesz! Szerintem 4 alkalomra simán elegendő lesz számomra. 




Ez a három testradíros tusfürdő volt az, amikor majdnem elaléltam a gyönyörtől,hát mi a szép csomagolás ha nem ez? És az illatuk is szuper, az áruk is tök jó. Itt is minden termék 1000 Ft alatt volt, szóval én ajánlom nektek, hogy nézzetek körül. Arclemosó tejek, tonikok is helyet kaptak, szóval tényleg minden van!

Nektek mi keltette fel az érdeklődéseteket?

Sok puszi:






1 megjegyzés:

Kláresz írta...

Wow, szuper!!! Köszi a sok fotót és a hírt, körül is kell néznem náluk. :)