2016. augusztus 27., szombat

H&M helyzet- avagy a rossz reklám is reklám

Sziasztok!

Alig akad olyan lány vagy nő,aki igazi divatrajongó és ne hallott volna a nem régi H&M webshop bakiról. Ha esetleg Te nem tudod miről beszélek, pár szóban elmesélem: a cég véletlenül cseh pénznemben adta meg pár sale termék árát, így 190 -500 Ft-os árakig terjedően lehetett lecsapni akár 10-15.000 Ft-os dolgokra. Igen, jól olvasod! A hír terjedt, mint a futótű, mentek a facebook megosztások, a szerverek füstöltek, mindenki eszeveszett kosárba pakolásba kezdett, és volt aki 100.000 Ft-os végösszeg helyett elhozhatta (volna) a ruhákat és kiegészítőket 5-10.000  forintért. Itt kezdődtek a gondok....


Pillanatok alatt efogytak a dolgok, mentek is ki szépen annak rendje és módja szerint a visszaigazoló mailek. Ennek ellenére a cég visszakozni kezdett,és 15 %-os kuponkód fejében elállt a vásárlás kiszállításától. No, de nem mindenkiétől! Én jómagam azon szerencsések közé tartozom akinek nem érkezett ez a mail, és meg is kaptam azt a 9.990 Ft-os szandit 290 Ft-ért amit lecsaptam még időben, mert teljes áron sosem vettem volna meg, valamint elég extrém darab is, tehát nem hétköznapi használatra szánom. Aztán egyre többeknél láttam, hogy ők is megkapták a dolgokat. Szóval nem tudom milyen módszerrel, de a cég szelektált. Gyanítom több volt a rendelés mint az árukészlet, és így ha akarták volna sem tudták volna kivinni a dolgokat, pedig a jog erre kötelezi őket és ezért sokan fognak jogi lépéseket is tenni. Nem tudom mi lesz velük, majd meglátjuk, mert biztos vagyok benne, hogy fogunk még erről hallani, bár bevallom én nem tettem volna semmi ilyet, nem is mertem volna, valamint nem hittem volna, hogy elérek vele valamit.






A negatív reklám is reklám, ezt a nagy cégek is tudják, ennek ellenére a profizmus mellett is mint láthatjuk bizony becsúszhatnak oltári bakik. Sebaj, így is beszivárog a név a köztudatba, eljut olyanokhoz is akikhez lehet, hogy eddig nem. Én ha nem kaptam volna meg a szandált, akkor sem mondanám, hogy emiatt most nem megyek hozzájuk többé, vagy nem veszek ott semmit, mert ez nem lenne igaz! Fogok, mert szeretek ott még nézelődni is, igaz sok dolgot túlárazottnak tartok,de ez már egy másik téma. Nem akarok senki felett ítélkezni, de valljuk be magunkat, megéri pár ruhanemű miatt ekkora hisztit csapni? Jó ez relatív, mert ha olyan személynek kellett volna, akinek tényleg nagyon kell, akkor megértem, vagy ha olyan maradt le róla, aki egy áhított, kinézett konkrét álomcuccra csapott volna le. Itt tényleg azt mondom, hogy sajnálom, de hé! Ha esetleg valaki nem kapta meg a rendelést, ne szomorkodjon! Biztosan lesznek remek akciók még mindenfelé, valamint nemsokára lesznek kuponos napok, Glamour-Joy.... majd ott bezsebelsz jó kis dolgokat, szóval nem ér szomorkodni!


Puszi nektek:



2 megjegyzés:

Kamilla írta...

Én nagyon felidegesítettem magam a reklamáló embereken, főleg azért, mert amíg Facebookon nagy volt az arcuk, percenként (szinte szó szerint, mert konstans 5-6 nőt láttam folyamatosan ugyanazokat a szövegeket és képeket posztolgatni az oldalukra) panaszkodtak, de amikor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság leírta, hogy vagy békéltető testülethez, vagy bírósághoz kell fordulni, másképp nem lesz megoldás, na, azt már senki sem volt képes meglépni, pedig azelőtt még perrel is fenyegetőztek. Akkor perelni kell, ha ennyire zavarja őket a dolog, bárki megteheti, akit szerinte megkárosítottak. De persze ennyire már nem volt fontos, meg ilyesmit már nem vállalnak. Én megkaptam a csomagom, bár csak 5 dolgot rendeltem 32-34 méretekben, ami annyira nem kelendő, de ha törölték volna a rendelésem, azt is szó nélkül elfogadtam volna. Megvan a kis teóriám, hogy mi történhetett, és nem gondolom, hogy direkt marketingfogás volt, vagy bármi ilyesmi. Egyébként szerintem azoknak a nagy része, akik fennhangon állították, hogy soha többet nem fognak ott vásárolni, meg innentől elkerülnek minden velük kapcsolatos dolgot, októberben a Glamour napokkor, vagy a következő leárazásnál már ott fognak tolongani...

hajnoca3 írta...

Perszr,hogy ugyanúgy ott fognak vásárolni. Nagy végek is hibázhatnak, én úgy voltam vele, ha megkapom szerencsém lesz, ha nem, akkor így jártam! Direkt nem követtem az eseményeket Fb-on,pont,hogy ne húzzam fel magam az ilyeneken. Aztán tudod hányan fognak majd fogyasztóvédelmezni? Akik először hirtelen felindulásból nekiestek a dolognak, max ők... Egy ekkora áruházlánc esetében ők meg porszemek. A másik ami engem zavar, hogy ezek ruhák könyörgöm, nem egetrengető téma, nem megélhetési tét. Másnak ennivalója nincs, és átérzik ők,hogy min hisztiznek? A szegények meg csendben húzzák az igáz a kenyérért... ez a világ hihetetlen :/