2016. szeptember 25., vasárnap

Az esti arcápolási rutinom

Sziasztok!

Még sosem írtam az arcápolási rutinomról,ennek nem más volt az oka, mint az, hogy nem fordítottam eget rengetően nagy figyelmet erre a témakörre. Az utóbbi időben azonban egyre jobban rákattantam, és kialakult már egy végleges rutin, nem pedig csak össze-vissza nyúlok a termékekhez. Eddig is használtam sok mindent, félreértés ne essék, de nem volt annyira rendezett és minden este már rutin szerű mint ami most kialakult. Megmutatom azokat a készítményeket amiket megszerettem, amik úgy néz ki nekem beváltak és kordában tudom vele tartani a zsírosodásra hajlamos bőrömet.

Arctisztítás- smink eltávolítása- kezdő lépések:




Nagyon fontos lépés, sosem feküdtem le eddig sem sminkben, ez a legnagyobb ártalmas pont amit a bőrünkkel tehetünk, szóval erre figyeltem. Használtam erre micellás vizet, főleg a makacsabb részeknél, de ami bevált és sitty-sutty lekapja a sminkemet egy fáradt estén az a dm saját márkás Balea micellás sminkeltávolító kendője ( elfelejtettem befotózni), ami Szuper kis termék ár-érték arányban, érdemes lecsapni rá mert sokszor akciózzák is. Arctisztításra megtaláltam egy kellemes állagú, csodásan habzó arclemosót, ami nem csíp, eltávolítja a smink maradványait, utána a bőröm puha és selymes, élettel teli. Ez nem más, mint a Garnier Essentials habzó arctisztítója, ami szőlőmag kivonatot tartalmaz, nincs ezer forint és finom illata van, emellett selymes-tiszta érzést hagy maga után.
Néha-néha arcmaszkokat is bevetek, a kedvenceim közé tartoznak az Avon Planet Spa maszkjai, szerintem nagyon jók, valamint szoktam még újabban szövetmaszkokat is feltenni.  

Arctisztítás- tonizálás-mattítás-hidratálás



Lefekvés előtt még az Avon pattanás elleni szalicil savval gazdagított Clean Skin tonikkal tonizálom a bőröm, majd tudom, hogy furcsa, de én egy nappali mattító és tápláló krémet kenek fel, mert ez az egyetlen fajta,amitől reggelre nem fényesedek ki mint egy diszkógömb és nem hozza elő a pattanásaimat azáltal, hogy tömítené a pórusokat. Ez is egy elég jó árú krém, a Nivea Tagespflege krémje, kevés elég belőle és isteni az illata, teszi a dolgát is, 1000 - 2000 Ft között mozog és én eddig csak dm-ben láttam. 
Ha mégis előjönne pár nem kívánt pattanás, akkor pedig az Ebay-ről rendelt Snail gél krémet ( csiganyálkával gazdagított zselé állagú krém) kenem rá, valamint a hegek halványatására, és a Clearderm-et viszem fel a pattanásra.  

Nektek miből áll az artisztítási rutinotok?

Köszönöm, hogy itt voltatok, sok puszi:


Nincsenek megjegyzések: