2016. október 9., vasárnap

Yankee Cancle tart vélemény

Sziasztok Lányok!

Ha beköszönt az ősz, ismét felizzik a gyertyák és tart-ok iránti szenvedélyem. Nagyon jó érzés bekuckózni, meggyújtani a mécsest a kis olvasztó kehely alatt és az igazán isteni illatok felhőjében teát iszogatva sorozatot nézni, netezni. Ilyenkor általában amint belépek a szobámba már gyújtom is meg az illatgyertyáim egyikét, vagy a tartokat izzítom.
Szerencsére itt Veszprémben van egy csoda kis bolt, egy igazi kincses ládika a város szívében, ahol tartanak YC tartokat, elég szép választékban, néha pedig még minta gyertyát vagy üvegest is ki lehet fogni. Ezzel legalább a postaköltségen spórolok, bár nagyobb számban érdemesebb rendelni az illatgyertya.hu oldalról, mert ott olcsóbban a termékek.



Legutóbb két tart jött velem haza, a Red Apple Wreath és a Rhubarb Crumble. Mindkettőt már a kissé fűszeresebb, karácsonyra hangolódósabb kategóriába sodornám. Isteni még tőlük amúgy a christmas Cookie, meg minden ami sütis, én eleve imádom az édes illatokat és komolyan mondom, harapni lehet a levegőt ha égnek. Akik nem kedvelik az annyira édes illatokat, ajánlom nekik az Autumn Night-ot, ami egy kissé maszkulin, érdekes pacsulisan őszies illat, nem is nagyon tudom mihez hasonlítani, valamint a Black Coconut is egy érdekes illat, szerintem ezek nem tetszenek mindenkinek. A fűszeresebb verziók nagyon finomak, alig tudtam ezt a kettőt kiválasztani, mert még vagy 3 másik is simán jöhetett volna, de nem akartam telhetetlen lenni. Fogok én még ott tartot venni :)
Tudom, sokan túlárazottnak tartják a márkát, amiben lehet van is valami, de nézelődtem e-bayen, és bizony ott sem árulják az ismeretlen márkájú hasonszőrű termékeket olcsóbban, sőt! Ráadásul kis hazánkba  a postaköltség is horror. Ha ezt nézzük, és nem akarunk sokat költeni, akkor 1-2 ilyen kis viasztömb jó sokáig elegendő és használható, ár-érték arányban kifizetődő. Bátran merem ajánlani nektek! 




Nektek van kedvenc gyertya márkátok vagy illatotok? 

Puszi nektek:



3 megjegyzés:

Kriszti írta...

Ó, elárulnád, hogy ez melyik bolt Veszprémben? :O

hajnoca3 írta...

Persze! Az Óváros térre menet a Kredenc elnevezésű bolt ez, ahol rengeteg shabby chic stílusú cucc kapható! :)

Kriszti írta...

Ismerem a Kredencet, amíg a városban laktam elég gyakran meg is fordultam ott, mert imádom a cuccaikat. Akkor viszont még nem árulták :(. Na de akkor úgy tűnik, hazalátogatás alkalmával be kell ugrani, köszönöm! :)