2017. október 23., hétfő

Nézzük mit rejt a Rimmel Little Minx dobozom!

Sziasztok!

Most, hogy túl vagyunk a Glamour napokon, szeretném megmutatni a szerzeményeim. Erről egyelőre még nem írtnék egyben, inkább kezdeném az egyik szerzeményem külön bemutatásával. Egy kis doboz, ízléses csomagolású kincsestár a Rimmel-től. Számos verzióban volt elérhető, engem a rúzs vibráló színe és a szempillaspirál fogott meg, ezért esett a választásom a Little Minx-re.





A csomagolás:

Abszolút igényes, teljesen a beauty boxok világát idézi, ám itt előre látjuk mit rejt a kis doboz. A rúzsok színe a kellemes pasztel pinktől egészen a vérvörösig terjedő skálán volt elérhető, sajnos lecsúsztam az önálló rúzsvételről már a nulladik napon, így mivel szempillaspirál is kellett, beruháztam erre.  Egyébként a pasztel pink is vonzott, de van már egy hasonló árnyalatom a Nyx-től, nem akartam halmozni feleslegesen. 
Tetszik a csomagolásban, hogy masszív, és a csók minta megegyezik a rúzs mintájával, nagyon csajos és aranyos valamint vidám.
Külön plusz pont, hogy a doboz belsejében papírbélelésben fekszenek a termékek, igényesebb hatást elérve ezzel, és az is, hogy később tárolásra is fel tudom majd használni masszívsága miatt.

A tartalom:

Minden doboz a következőket tartalmazza: egy Provocalips rúzs, egy szempillaspirál és két körömlakk. Teljes áron majdnem 6.000 Ft, ami pofátlanul sok érte, de az 50%-os kuponnal bőven megéri, ha összeadjuk a termékek árát külön-külön, így teljesen jól járunk. 
Sokat vacilláltam, de a szempillaspirál pink külseje is csábított (igen engem ilyenekkel is le lehet venni a lábamról), valamint az, hogy ez a legújabb spirál a márkától, illetve a dögös extrém pink szín is vonzott. A lakkokból egy fekete és egy korallos narancs színt kaptam, de az nem is érdekelt túlzottan, hiszen gél lakkot viselek, így azt majd eladom.



Az első benyomás a termékekről:

A rúzshoz nagy reményeket fűzök, hiszen a csapból is az folyik mennyire tartós. Eddig egyszer viseltem és nem vonok le nagy következtetéseket, mert szeretném külön tesztben a szempillaspirállal karöltve megírni a kiforrottabb véleményem. 


Bal oldalon látszik maga a szín, egy vibráló pink, élénk és vad, dögös árnyalat. A rákerülő fedő réteg egy átlátszó szájfény szerű dolog. Létvégű a kialakítása a stiftnek, egyik oldalon a szín, másik oldalon a fedőréteg kapott helyet.


A szempillaspirált mikor megláttam, egyből negatívan érintett. Az ilyen jellegű kefék nem szoktak bejönni, jobban hittem a rendes sörtés kefékben mint ezekben a szilikonos végekben, de az első felkenésnél esett le az állam.. pozitívan csalódtam, elöljáróban ennyit !




Összegezve a véleményem erről a kis dobozról pozitív. Ajánlom azoknak akik a meglepetésdobozok esetében félnek a zsákbamacska élménytől és attól,hogy olyanra adnak ki pénzt amire nincs szükségük. Itt Te magad döntöd el mit szeretnél.
Ajánlom azoknak, akik szeretnének amúgy is egy szempillaspirált és rúzst, vagy körömlakkokat, mert közeleg a Joy napok és megint lesz kupon rá, azt javaslom, hogy várjátok ki! Mégsem mindegy az a 3.000 Ft!


Ti megvettétek ezt a dobozt? Melyiket?

Köszönöm,hogy benéztetek, ne felejtsetek el követni facebook-on, hogy ott is egy kis közösség alakulhasson kii köztünk :)

Ölellek benneteket:



Nincsenek megjegyzések: