2017. november 12., vasárnap

Mi is az a Farmasi? Milyenek a termékeik? - Vélemény és teszt egyben

Sziasztok!

Ha azt mondom Avon, vagy Oriflame, biztosan a legtöbben, sőt szerintem mindannyian tudjátok miről fogok nektek beszélni. Ha azt mondom Farmasi? Nem biztos, hogy mindenki tudni fogja , hogy az mi, egy márka? Egy termék neve? Nos a Farmasi olyan elven működik mint a fent említett társai, egy online katalógus, melyből tudunk rendelni termékeket közvetítőkön, tanácsadónőkön keresztül.
Egy ilyen kedves tanácsadónő, Adrienn keresett meg a blog facebook oldalán, azzal a kérdéssel és kedves gesztussal, hogy megmutatná nekem az éppen akkor aktuális katalógust, pár terméket pedig elpostázna ha tesztelném. Elfogadtam a lehetőséget és le is teszteltem a kapott mintákat! A CC krém, BB krém minták még nem kerülte felhasználásra mert nyáron nem használtam alapozáshoz ilyet de most lassan aktuális lesz és reggel ezt fogom előkapni, a tisztító kendő minta csomagolását a nyaraláson muszáj volt kidobnom, de képet a véleményem mellé mellékelek a honlapjukról. Egyébként Adrinak van egy facebook csoportja, ahonnan tudtok rendelni, megtaláljátok az aktuális katalógust, ha nincs tanácsadónőtök, engedélyével ezt is linkelem nektek:  Adri csoportja



A márka honlapja itt elérhető, ahol minden terméküket meg lehet tekinteni árral ellátva. A honlapon vannak kecsegtető dolgok, nekem például a BB szemkrém rögtön megtetszett, mert szuper a kiszerelése, úgy néz ki, mint egy szájfény, tubusos és szerintem ettől könnyebb lehet a felvitele, valamint van light színben is ami sok nőnek kedvező, el tudom képzelni korrektor helyett. Ezen kívül ami még megtetszett, az az arctisztítás vonal, elég jónak tűnnek a termékek.
A kapott minták közül a kis micellás kendőnek nagyon kellemes illata volt és jól tisztított, pont megfelelően nedves volt, nem csöpögött de azért kellően érezhető benne a nedvességtartalom. Ideálisnak tartom egy női táskába, szorult helyzetekben vagy szimplán koszos mosdó esetén jó szolgálatot tehet.
A parfümmintát egy érettebb hölgyön tudom elképzelni vagy azokon a nőkön, akik a nagyon erős, karakán fűszeres és erős illatok hívei. Nekem rögtön az egyik hölgy rokonom ugrott be róla, szerintem neki fogom adni! Úgy gondolom biztosan tartós, hiszen tényleg intenzív és orientális illat. A férfi parfümminta nagyon kellemes, Istinek is nagyon bejött, igazán jó kis parfüm és tartós is volt a bőrén.


A szőlőmagos maszk is tetszett! Egyszer gyorsan takarítás közben tisztított arcbőrre dobtam fel, egészen száradásig hagytam hatni, ami hamar bekövetkezett. Lemosni kicsit nehéz volt, de ettől eltekintve utána finom puha bőrt eredményezett és tetszett a hatása. Problémákra nem tudom mennyire hatásos, ehhez többször kellene alkalmaznom. Simán elég lett volna a minta két alkalomra, de féltem a beszáradásától így jó vastagon vittem fel, így még takarítani is kellemesebb volt!

Azonban az igazi aduász, amit kaptam és nagyon megszerettem az a tengeri, Naturelle Sea Therapy kézkrém. Direkt lefotóztam a csomagolást, ebből csillagos ötös hogy lefóliázzák a termék száját, mint a fogkrémekét így 100%, hogy Te bontod fel először. Ami elsőre szimpatikus volt az a parabénmentesség. 


Fehér színű krémet rejt a tubusos csomagolás, 75 ml-es a kiszerelés. Dermatológiailag tesztelt krém, kellemes, sőt mi több, meglepően kellemes illattal. Az illata nem az a típus amit kedvelni szoktam, nem is erre számítottam a neve alapján de tényleg nagyon kellemes! Ami baromi jó még benne, hogy nagyon hamar beissza  a bőr, és nem hagy ragacsos érzetet. Így mire lefekszem már nem kenem össze vele az ágyneműhuzatot akkor sem, ha a lábfejemet vagy a kézfejemet ápoltam éppen vele. Azóta állandó kis lakója az éjjeliszekrényemnek. 



Mindent összevetve nekem abszolút pozitív megítélésem van erről a márkáról és az egész dologról, a kézkrémet biztosan elhasználom, a kis minták is szupik voltak és a CC valamint BB krém is ígéretes lehet ennek tükrében! Azokkal majd még instagram sztoriban jelentkezem, és elmesélem a tapasztalataimat!
Bevallom megkönnyebbültenm,hogy jó véleményt írhattam mindenről, mert nagyon nem szeretek rosszat írni semmiről, főleg akkor nem, ha valaki kedves és megkeres tesztelési lehetőséggel, így külön örömömre szolgált számomra ez az együttműködés melyet ezúton is köszönök Adrinak! 


Ismeritek  a márkát? Van tőle kedvencetek?


Köszönöm,hogy benéztetek:





Nincsenek megjegyzések: