2017. december 17., vasárnap

Filléres de ígéretes 2#- Olcsó de nagyon jó folyékony rúzsok

Sziasztok!

Nagy divatja van a folyékony matt rúzsoknak, bár azt látom,hogy egyre jobban kezdünk ismét a fényesebb vonal felé húzni, a metál színek teret hódítanak. Egész szép színskálával rendelkezem az ilyen rúzsokból, amiket előnyben részesítek a sima rúzsokkal szemben tartósságuk és fedésük miatt főként, de egy alap szín nagyon rég várta, hogy bekerüljön a készletembe: a vörös. 
Minden nő tudja, hogy a vörös ajkak igézőek, öltöztetnek és az ünnepekhez nekem egy elengedhetetlen kellék, ehhez nyúlok legtöbbször a fenyő mellett. A Télapó nagyon kegyes volt hozzám, mert kis súgás után egy szuper termékkel lepett meg, az áhított vörös folyékony rúzs formájában, ami annyira bevált, hogy még két árnyalat is a kosaramban landolt azóta.



Rival de Loop Young- Crazy Matt'n' Lasting Lipgloss

Ez lenne az a csodás kiadás, ami teljesen levett a lábamról. Nem elég,hogy hihetetlenül szuper áron kapható, a mostani adventi kedvezményekkel a Rossmann-ban 411 Ft ( !!!), de vetekszik a sokkal drágább és agyondicsőített társaival. Ezt teljesen magabiztosan jelentem ki, mert nem egyszer viseltem őket különböző árnyalatokban.


 Balról jobbra az elnevezések: 04 XOXO, 02 TRENDSETTER, 05 HAPPY HOUR


Tartósság:

10/10-es tartósságú. Ehetsz, ihatsz, csókot adhatsz a kedvesed ajkaira, de ez a kis csoda ugyan el nem mozdul! Nem is akartam elhinni, mikor először felkentem reggel a vadító vörös színt és délben a tükörben a makulátlanra festett ajkaim csodálhattam meg, abszolút vibráló színnel és fedéssel. Hozzátenném ittam is benne, és reggeliztem is. Olyannyira tart, hogy egyedül olajos lemosóval tudom makulátlanul eltávolítani a számról, tehát nem árt mellé egyet beszerezni, mert semmi más nem szedi le tökéletesen.

A formula, érzet:

A formula vizes, nem ragacsos, és száradás után nem érzed azt a szinte kitinpáncél értzetet egész nap a szádon, amit annyian nem szeretnek, köztük én sem. Sok ilyen rúzzsal az a bajom,hogy szinte érzem, ahogy szívja el a nedvességet az ajkaimból, és azzalé együtt az életet is, egy csúnya, cserepes felületet hagyva. Ez nem ilyen! Persze kell utána hidratálni, mint minden ilyen termék után, de éjszakára feldobom az ajakápolóm és reggelre minden rendben!

A csomagolás, az applikátor:

A csomagolás kicsit gagyi. Sajnos a kupakra ragasztott fehér matrica nem túl minőségi érzetet kelt, és a kupak színe is fura, ezt be kell ismernem, de efelett szíves örömest szemethúnyok a benne rejlő csodás folyadéknak hála.
Első felvitelkor totálisan kiakadtam az aplikátorra, mert hosszú és lapos, és nagyon mozgékony! Annyira instabil, hogy teljesen el lehet hajlítani a fejet minden irányba, ami roppant szokatlan... Elsőre bénáztam is picit, de 1-2 felvitel után megszoktam és most már tökéletes éleket és kontúrt tudok vele rajzolni, ami engem is meglep.





Összegezve: tökéletes rúzs, tökéletes árral és fedéssel. A 04-es XOXO árnyalat nálam a karácsonyi rúzsom lesz! Bátran lessétek meg a Rossmann-ban, már csak egy próbálás erejéig is!


Nektek melyik a kedvenc folyékony rúzsotok?

Ölel benneteket:




Nincsenek megjegyzések: