2017. december 5., kedd

Maybelline Tattoo Brow- tényleg olyan jó?

Sziasztok!

Pár éve elég nagy kultusz kezdte el körüllengni a szemöldök formázását. Jó-jó, régen is szedték a nők, régen is formás volt nekik és akadt olyan is, aki színezte, de ennyire nagy figyelmet nem kapott.
Egyre divatosabbak a szép és egyben természetes ívű, kellően dús változatok, a naturálisabb vonal abszolút teret hódít napjainkban a vékony, kérdőjel vagy repülő madár ívekkel szemben, biztosan tudjátok mire gondolok. Mindenkinek van vagy volt olyan ismerőse akinek körülbelül egy 3-4 mm-es vonal a szemöldöke, esetleg folyton csodálkozik, vagy a másik véglet, középpen összenőve mackóvonalas a tekintete. 
Ha fellépünk instagramra, és elkezdünk profilokat keresgélni, találunk már kimondottan ezen területtel foglalkozóakat is, tehát tényleg nőtt az igény a forradalmi megoldásokra, a könnyű festési technikákra, a megfelelő szín kiválasztására.
Én is folyamatosan keresem a megfelelő eszközt ehhez, számomra a legkiborítóbb dolog a vöröses árnyalatokkal történő mellélövés, amikor szemöldökceruzát vásárolok. Kipróbálom a tesztert a boltban, szép, sötét-barnás a színe, erre mikor megformáznám vele élesben a területet, egy vöröses árnyalatot alkot a szőrszálak sajáét színével vegyülve. Nem egy szemceruzám lapul emiatt egyszer kipróbált állapotan otthon.



Mit vásároltam nem rég?

Most a Joy napok alkalmával döntöttem úgy, hogy kipróbálok egy másik módszert, mert egyszerűnek ígérkezett, tartósabbnak és mutatósabbnak is. Megvásároltam féláron a Maybelline termékét, az Tattoo Brow-t, ami jelenleg nálunk két árnyalatban elérhető, egy világos és egy sötét színben. Nem mertem a sötétet megvenni, azóta ugyan festve lett a hajam és az alapszíne a balayage-on kívül gesztenyebarna, így  talán a sötét verzió is elférne, de egyelőre a vásárláskor még a világosabbat hoztam el. Nem lőttem egyébként nagyon mellé, mert kellemes és szép eredményt érek el vele színügyileg, egyedül a kikopás fázisában jön elő kissé a vöröses árnyalat, amit nem szeretek, de ilyenkor tudom, eljött az idő egy újabb átkenésre.

Hogyan is működik ez a kis eszköz? 


Kinézetre egy szemtushoz tudom hasonlítani, abból is az ecsetes verzióra. A használata pofon egyszerű, magam sem hittem, hogy ennyire hamar ilyen szép ívelt és tartósan színezett eredményt fogok kapni. Első körban csak 10 percre mertem fent hagyni a kissé sűrű, zselés anyagot, ami nagyon hamar megkötött, az idő elteltével pedig visszafele irányban simán lehúztam a szemöldökömről mint egy matricát. Most már lelövöm a poént: I-má-dom. Egyszerű, könnyű a használata, szép a színe, és ha tovább fenthagyom, akkoe 2-3 napig nincs gondom a formázásra, mert nagyon szépen és tartósan ottmarad. Abszolút pozitív csalódás, nem gondoltam volna, hogy ennyire beválik,és félelmem ellenére egy ennyire biztos elemét fedezem majd fel a sminkes fiókomnak. Simán, még munka előtt is gyorsan felkenem, könnyű vele dolgozni, nem lehet szinte elrontani sem, 10 perc, addig fésülködés, arctisztítás miegymás, és a végére ott is van a szép szemöldök, nem kell rajzolgatni, igazítgatni, nem kenődik el.

 

                                                               A folyamat - és a végeredmény

Az ár-érték arány kérdése:

Minden egyes fillért megér amit kiadtam érte. 2300 Ft körül kapható teljes áron, de akciósan már 1700 Ft-ért is láttam drogériában. Annyit is kiadnék érte, mert nagyon megszerettem.

A csomagolás, kiszerelés, maga a zselé:

Igényes, szép csomagolásba bújtatták a festéket. Kicsi ugyan a kiszerelés, de sokáig elég, hiszen nem nagy területet színezünk vele. A doboza is tetszik, van rajta használati útmutató is. Magyar leírás matrica formájában kapott helyet a doboz hátoldalán. Kibontás után tűnik elő a kis tubus, bronzszín kupakkal, fekete testtel. Szép ez a színegyüttes. Kis helyet fogolal, bármelyik női neszeszerben könnyen elfér. 

A zselé szó szerint zselés állagú, néztek most biztosan, hogy ezt jól megmondtam, de nem tudom máshogy körülírni nektek. Nem folyik, ezért könnyebb vele dolgozni, és a kellő vonalakat kialakítani. Nem kell félni, hogy elmozdul a kötési idő alatt, ott marad ahova felkentük. Arra érdemes figyelni, hogy vastagabban vigyük fel mint a szőrszálak hossza, mert így fogja csak be a bőrt, ami a szép eredményhez vezet. 


Teljesen elégedett vagyok a termékkel, arra jutottam, hogy ha elfogy, mindenképpen újravásárolom, lehet,hogy a sötétebb váltzatban. Bátran ajánlom mindenkinek kipróbálásra, nem bánjátok meg! 



Köszönöm,hogy benéztetek, kövessetek Facebook-on ( Hajnaalka)  és Instagramon (@misshedgie) is!


Ölel benneteket:





1 megjegyzés:

Anna írta...

Nagyon szép lett az eredmény! :)