2018. február 18., vasárnap

Első benyomás: Catrice Holografikus trendkiadás 2018

Sziasztok!

Gyanútlanul sétáltam be tegnap a Rossmann-na. Akkor még nem is sejtettem, hogy kint lesz egy új trendkiadás, ami végre felkelti az érdeklődésem és felborzolja a kedélyeket. Azt meg, hogy pont a Catrice-től érkezik majd- lévén, hogy nagyon rég nem vásároltam a márkától semmit- végképp nem gyanítottam. A pontos trendkiadás neve nem találtam, minden terméken más-más megnevezés van, de a holografikus fényhez kapcsolódóan. 


Forrás: itt

A kollekció részei a körömlakkok, a rúzsok, egy szemhéjtus, storbing- highlighter cseppek,  vizes hatású stick, szempillaspirál, storbing paletta és végül de nem utolsó sorban két szemhéjpúder paletta, amit én nem láttam, mert vagy túlságosan hátra pakolták és pöttömségem miatt így i alig értem fel a kínálatot, vagy nem is volt.  Őszinte leszek veletek mint mindig, engem két dolog fogott meg annyira, hogy megvegyem: a rúzsok és a higlighter cseppek. 

A rúzsok:



Négy árnyalatot kaptunk ( 010 Goog Nudes!, 040 Blue & Berry's, 050 Mystical Mermaid, 060 Rusty Rose) és csajok minden túlzás nélkül azt mondhatom: gyönyörűek!Had említsem meg mennyire szép a csomagolásuk a szivárvány színeiben pompázó, szálcsiszolásra emlékeztető vonalas megoldással, igazi ínyencség! Szívem szerint mindet elhoztam volna, de 1700 Ft-ért nem tettem, csupán a legkülönlegesebb színt, a rózsaszínes-lila árnyalatú kék csillámokkal tömve irizáló 040-es Blue & Berry's-t választottam ki. Lássuk is mit tud ez a szépség!










A higlighterek, storbingok:

Mivel éppen nagy highlighter kutatásban voltam, a kis pipettás kiszerelésű folyékony tömény csillogás teszterrel való kipróbálása után, teljesen magabiztosan landolt a kosaramban. A színe nagyon szép (010 Spaceshuttle) , világos és illik a világos bőrtónusokhoz mint amilyen nekem is van, továbbá végre nem egy csillámporral telenyomott termék, amiktől már a falra másztam. Egyszerűen alig találni, sőt nem találni olyat ami nem ilyen módon szeretné diszkógömbbé avanzsálni az orcáinkat. Mutatom a cseppeket első benyomással:






Egyszerűen csodálatos. Láthatjátok mennyire tömény, egy cseppből ennyire masszív réteg képződik, ennek körülbelül a harmada elég egy smink elkészítéséhez jól eldolgozva. Nagyon megéri ennek vonatkoztatásában az árát, hiszen a végtelenségig elég lesz ilyen intenzitás mellett! 






További ezen a vonalon mozgó termékek a kollekcióból még a stick (010 Splash' n ' glow) ami szintén szép a teszter alapján. Mielőtt elolvastam volna a leírást magam is megállapítottam, hogy milyen vizes hatású fényt ad. Kimondottan az arccsontra ajánlják ezt a nem mindennapi terméket, amivel izgalmas vizes hatást érhetünk el a sminkelés során.
Ide sorolnám még a storbing palettát is ( 003 Candy Cotton), aminek a teszterébe töredelmesen be kell vallanom, nem nyúltam bele, így csupán a leírások alapján tudom elmondani milyen is lehet. Kis kompakt kiszerelésű, 5 színből álló highlighter palettáról beszélünk. Állítólag extrém intenzív csillogást érhetünk el vele. Lehet mégis bele kellett volna nyúlnom abba a teszterbe?

A szemek szépségéért:

 


A szemeinkről sem feledkeztek meg Catrice-ék, alkottak nekünk egy szemhéjtust (040 These White Stripes) , de nem a sima mezei feketét, hanem a kollekcióba tökéletesen passzoló ezüst-arany keveréket. Nagyon pigmentált, érdekelne a szemhéjon is ennyire megtartja- e ezt a képességét és tartósságát. A csomagolásánál plusz pont a szegecsekre emlékeztető kupak, tetszetős. 
A két szemhéjpúder palettát mint a bevezetésben említettem sajnos nem láttam. Kép alapján el tudom képzelni, hogy ezeket akár highlighternek is bevethetjük, mert szép cukorkaszíneik vannak. Egy melegebb és egy hidegebb tónusú paletta kap helyet a displayen, amik akár egymással is kombinálhatóak véleményem szerint. A márka közleménye szerint egy metálos és két holografikus színből tevődik össze egy-egy trió. Izgalmasnak hangzik!  


A körömlakkok:



Képek forrása:itt

Ha sima körömlakkot használnék a gél lakkozás helyett, na akkor lennék nagy bajban. Ennyire izgalmas lakkokkal ( C01 Down The Milky Way, C02 Iridescent Illusion, C03 Irregular Galaxies, C05 Holo Enchantment) régen találkoztam drogéria polcain. Első látásra megfogtak, különlegesek, olyan irizálások és fények vannak bennük,hogy leesik a sminkimádó álla. Rég vettem le megnézni sima lakkot közelebbről, de ezt levettem. Ezekből is négy árnyalat kapott helyet, a rózsaszín valami csodás. 

Ha tehetitek, nézzétek meg ezt a kollekciót, mert ütősnek ígérkezik. Így tavasszal a rúzs és a highlighter is jó barátaim lesznek és színt hoznak majd a mindennapjaimba a szürke tél után!

Ti mit vennétek / vettetek meg ebből a kiadásból? Tetszik nektek a kollekció? 

Köszönöm, hogy bekukkantottatok hozzám!

Ölel benneteket:



Nincsenek megjegyzések: