2018. február 25., vasárnap

Ezeket ne vedd meg #1

Sziasztok!

Alapjáraton olyan lány vagyok, aki nem szeret rosszat mondani dolgokra, főként ha a blogon termékekről van szó, ezért sokszor belefutok abba a csapdába, amit magamnak állítok: inkább nem is írok azokról a termékekről amiket legszívesebben a pokolra kívánnék és sajnálok minden egyes forintot amit kiadtam értük. Pedig mennyi ilyen van, sajnos... 
Úgy döntöttem, hogy ennek most vége és igenis ezekről is beszélnem kell őszintén, nem fogom a rejtegetni a véleményem. Az élet sem mindig a jóról szól, nem mindig süt a nap, és sajnálom, bizony nem minden márka alkot felejthetetlent vagy jót, ellenkezőleg, sokszor csalódok. ebben lehet én is ludas vagyok, mert kilóra megvesznek marketinggel és csomagolással, de azért sokat fejlődtem és tudatosabb vásárlóvá avanzsáltam. 


Íme a csoportkép, márkákra bontva pedig: Avon, Rimmel, Balea, Nyx és Maybelline

Avon True barnító gyönygök:

Sajnálom, hogy ide került a barnító gyöngy dobozka, mert évekkel ezelőtt volt már nekem ez a termékem, amikor még nem a True vonal alá tartozott ha jól emlékszem. Egy egész nyarat használtam végig és imádtam a napcsókolta hatását. Ez a szép emlék késztetett az újonnali megrendelésére, de mivel hófehérke bőrömre nem passzolt volna a sötét árnyalatú (pedig lehet az kellett volna), inkább a világosabbat rendeltem meg. A probléma annyi, hogy még az én falszín bőrömön sem látni az égvilágon szinte semmit ha használom. Építgetném én, de nem megy, egyszerűen nem működik.
Azt még megjegyezném, hogy nem is olcsó, szóval kidobott pénz volt.



Rimmel Wonder'fully Real szempillaspirál:

Érte vérzik a szívem, mert csodálatos a csomagolása. Nagyon csajos a pink fényes tubus és a keféje is jó lenne, egész szép eredményt lehet vele elérni. Elsőre még örültem is, azt hittem én kis naiv, hogy jóban leszünk és találtam egy szuper kis spirált, ó lányok, mekkorát tévedtem!
Jó ez a spirál, jó ám, de ott kezdődik a gond, hogy n e m l e h e t , de sehogysem úgy kifesteni a pilláimat vele, hogy legyen vagy a szemhéjam, vagy a szeme alatti rész, vagy a végére még a fülem is festékvoltos... Gyűlölöm mikor a kész sminkem koronázásaként feldobom a festéket a pillákra, és az lepereg, elmaszatolódik és korrigálgatnom kell a púderezést, az alapozást vagy a korrektort. Reggel rohanásban kinek van erre ideje? Meg egy több ezres termék ne maszatoljon már bohócszemeket rám.  Nem, nem mondom, hogy ezen túltenném magam, mert ezen sem tudom, de kicsit pereg is. Nincs is cikibb mikor beérek a munkahelyemre, és ott ficegnek a fekete darabok a szemem alatt, imádom, hogy a fél városon így jöttem át. Szóval egy nagy nem!




Balea kétfázisú szemfestéklemosó:

Elég érdekes lesz az ok, amiért a listámra pakoltam ezt a lemosót. Alapvetően jó az elképzelés, hogy az olajos rész miatt könnyebben oldja a spirált, és nem kell dörzsölni az amúgy is érzékeny és ráncosodásra hajlamos bőrt. Piros pont az is, hogy alkoholmentes, így nem szárítja az imént említett részt, DE! Nem normális dolog, hogy a használata után homályosan látok egészen addig, míg meg nem mosom a szemem mással. Micellás vízzel vagy lemosóval. A homályos látáson kívül pedig kellemetlen érzés is, nehéz a bőrnek. Felrázás után túl gyorsan különül el a két rész, szinte villámsebességgel kell ráparancsolnom a vattakorongra, én ezzel nem szórakozok. Szerencsére nem volt drága, de nem nagyon ajánlom nektek. 



Maybellone Color Tattoo:

Közkedvelt és nagy népszerűségnek örvendő terméke a márkának a Tattoo. Volt már ezen az aranyon kívül egy rózsaarany változatom is, de ott is pontosan ebbe a problémába futottam bele, mint vele. Nagyon szép, írtó fényes és pigmentált. Egy idő után azonban amikor az ember felviszi csomóssá válik, nem lehet egyenletesen eldolgozni és gusztustalan foltos lesz tőle a szemhéj. Árához képest nem ezt várnám, főleg ha megnézitek mennyi termék van még a tégelyben. Felvesz egy száraz, kemény felületű kéreg részt, belemegy a körmöm alá,de ecsettel már könyörögve sem tudom kiimádkozni... borzalmas. 
Itt leszögezném, hogy míg nem szárad be túl hamar, addig egész jó, de pofátlanságnak tartom az árához mérten a beszáradás idejét. 



Nyx szemöldökceruza- LPE04 Light Brown:

Jaj hol is kezdjem. Hatalmas maga a ceruza, ami abszolút pozitívum, ennek ellenére egyszer próbáltam csak. Szó szerint nevetségesen néztem ki vele. Annyira természetellenes a hatása a szemöldökön, hogy nem tudtam eldönteni sírjak vagy nevessek. A szín sem tökéletes, az a tipikus vöröses beütésű amitől falra mászok, kiráz a hideg. Emellett könnyen kopik és maszatolódik. Egy nagy nem!



Próbáltátok már valamelyik fent említett sminkterméket? Nektek mi az a pár dolog, ami nagyon nem vált be?

Köszönöm,hogy ma is benéztetek, látogassatok el a Facebook és Insta feedemre is!

Ölellek benneteket:




Nincsenek megjegyzések: