2018. március 12., hétfő

Sikerült elhasználni, na de tetszett is?

Sziasztok!

Végre sikerült pár dolgot elhasználnom, ugyanis próbáltam tudatosan olyan dolgokat is belecsempészni a hétköznapjaimba, amik nem feltétlenül váltak be elsőre. Emellett persze újdonságokat is kivégeztem, és ezen poszt kereteim belül elmesélem nektek, mi mennyire vált be.
Mindig nehezen fogok neki az ilyen kiürült termékekkel kapcsolatos képek készítéséhez, mert nehéz a megnyomorgatott, foltos dolgokról szép, és kívánatos blogposzt képeket kreálni. Mégis szebb egy krémet tubus ha nem lapos a kinyomkodástól, szebb egy csomagolás ha nincs feltépve, de hiába, ezeknek ez a sorsuk.



A csoportkép

Balea Vital fátyolmaszk:

Egy vasárnap esti ágybakuckózáshoz választottam a fáytolmaszk gyűjteményemből ezt az Anti aging-es, argánolajas Balea maszkot. Olcsó, könnyen beszerezhető fátyolmaszk, hiszen a dm sajátmárkás termékéről beszélünk.
Elsőre tetszett benne az, hogy sok koreai társával ellentétben nem tocsogott annyira, hogy a kézfejemen follyon le a felesleg, de mégis kellően nedves volt. Illata semmi különös, kellemes érzés az arcon. Felhajtottam a szemhéjamra is a kis hajtókáját, nem csípett sehol. Egészen addig fent hagytam, míg nem éreztem, hogy kezd kiszáradni, a bőröm magába szívta a lehető legtöbb hatóanyagot. Finom és selymes lett a bőröm, másnapra nem hozta ki a pattanásokat, tápláló érzést nyújtott. Biztosan fogok még belőle beszerezni, eddig ez a kedvenc Balea-s maszkom. Annyi a negatívuma, hogy a fent említett éppen kellően nedves hatása miatt nem használható fel többször, csak egyszer, míg koreai nagytestvéreit kétszer lehet bevetni.



Isana szárazsampon:

Régen is használtam ezt a szárazsampont, aztán elkezdtem kísérletezgetni másikakkal. A Batiste bejött, de az olyan gyorsan fogy mint a csuda, így nem túl költséghatékony. Ez tovább bírja, sokkal olcsóbb , Rossmann saját márkás alternatíva ha egy egész jó szárazsampont keresünk. Nem lesz tőle hófehér a hajam, hamar felszívja a zsírt, egy nappal simán kitolja a hajmosást, de az illata elég markáns, aki ezt nem bírja annak nem ajánlom.



Nivea olajokkal gazdagított tusfürdő:

Imádom a tusfürdőket, de nehezen találok olyat aminek az illatára első szaglásra ne lennék finnyás. Képes vagyok rengeteget válogatni, figyelem az ár-érték arányt is. Ezt úgy sikerült féláron megvásárolnom, hogy nem drogériában, hanem eurós boltban dobtam a kosaramba. Szuper, mer olajokkal dúsított, így jobban táplálta a bőröm a téli hidegben. Hátránya az volt sajnos, hogy hamar folytott, szinte ömlött a tenyerembe, de azt mondom , fél áron még így is simán megéri nekem.



Essence Stay Matte korrektor:

Hát ezt még az őskorban vásároltam, de ha nem is akkor, akkor legalább egy éve, éppen el tudtam használni még a szavatossági idő keretein belül. Az alján azt a minimális pár cseppet már nem érem el az applikátorral, nem vagyok hajlandó a reggeli kapkodásban tunkolni és kínlódni, hogy elég krémet vegyen fel az appilkátor, így már most elválnak útjaink. Sírni nem fogok utána, nem volt túl tartós. Egynek elment, de nem hiánypótló a piacon. Ennyiért vagy pár száz forinttal többért jobbat lehet kapni már a drogériákban.



Balea Silver Glanz Spülung balzsam:

Mióta balayage a hajam, szükséges egy hamvasító használata. A fejbőröm nagyon érzékeny és viszketésre hajlamos, így a samponja kizárt számomra, marad  a balzsam. Nagyon olcsó, sokáid elég és jó termék. Ezt az is mutatja, hogy már azelőtt újravettem, hogy kifogyott volna, mert féltem nélkülözni. Ezt nyugodt szívvel ajánlom nektek!



Fa Honey Creme habfürdő:

Kísérletezem egy ideje a habfürdőkkel, mert totálisan ráfüggtem a kádban lazításra. Amikor csak tehetem a kádfürdőt választom a régi zuhany mániám helyett, szóval észrevétlenül bekúszott új mániaként a fürdőgolyók, habfördők iránti keresgélésem. A Fa ezen habfürdőjében elsőre az illata, ár-érték aránya fogott meg, használatba vétele után pedig a hatalmas hófehér habjára szerettem bele. Tökéletesen gazdaságos és szuperül habzó termék.
Az illata mennyei, kiegészíti a tusfürdőmét, szóval annyira megszerettem, hogy azóta újra is vásároltam.



Nektek volt szerencsétek ezek közül valamelyik termékez? Szeretitek őket? Ezekben a kategóriákban mik a kedvenceitek?

Köszönöm, hogy rám kattintottatok!

Ölel benneteket:





Nincsenek megjegyzések: