2018. április 7., szombat

Amikor kinyílt nekem Pandora szelencéje #2: 100% sterling ezüst charmok külföldről, megéri?

Sziasztok!

Szinte minden hölgy imádja a szebbnél- szebb ékszereket mióta világ a világ, így van ez rendjén, hiszen már Marilyn Monroe is megmondta: ,,Diamond are a girls best friends"- azaz ,,A gyémántok a nők legjobb barátai".


 Az első Pandora-s bejegyzésemben elmeséltem az első karkötőm történetét, hogy mekkora vágyam volt egy ilyen szépség, mely valóra is vált ennyi év reményteli várakozás után, ezt lejjeb el is tudjátok olvasni, ha érdekel. Karkötőből mindenképpen szerettem volna magaménak tudni egy eredeti darabot. Mindenki beláthatja azonban reálisan végiggondolva, hogy ár-érték arányban a karkötőkre vagy karperecekre való charmok eszméletlenül drágák és túlárazottak egy komplett karkötőhöz vagy egyéb darabhoz pl.: gyűrűhöz, fülbevalóhoz viszonyatva. Egy komplett karkötő feldíszítve charmokkal több százezer forintos értéket képvisel, de ha arannyal futtatott verzió, akkor akár a milliós magasságig is emelkedhet- Ti is a szívetekhez kaptok ekkora összegek hallatán, valljátok be, igaz? Sokszor közel annyiba kerül egy új kollekció charm-ja, mint maga egy karkötő, ha nem több! Mégsem hagyhattam csupaszon a kis karkötőmet, így elkezdtem kutakodni a neten, szigorúan sterling ezüst fémjeles charmok után. Ne az ezüstözött charmokra gondoljatok, bár meg kell vallanom, bizony azok között is vannak jó minőségűek! 
Remek alternatívákat találtam, így nem kell lemondanom a kedvenc kis fityegőimről sem, de nem fogok felkopó állal éhezni a hónap végén. Ha valaki megengedheti magának az eredeti Pandora kiadást, annak jó, és örüljön neki, de én nem tehetem és reális felfogásom miatt úgy vélem, ha tehetném sem tenném, mert nekem átlép ez egy olyan lélektani határt, amit nyugodt szívvel nem tudnék viselni.




Szerencsémre találtam két shopot az Aliexpressen, ami NEM HAMISÍTVÁNYT forgalmaz, tehát nincs a kamu pandora jelzés az ékszereken, csupán az, hogy S925, 100%-ban. Az eladó shopok garanciát vállalnak továbbá arra, hogy ha kiderül a charmokról,hogy nem a megfelelő anyagból készültek, 100%-ban visszatérítik a vételárat. Így tettem szert gyakorlatilag teljesen tökéletes ezüst charmokra, mindössze nem a Pandora-nál vásároltam meg őket, nem kaptam hozzá a fehér dobozt, de szatény szütyőt igen. A tanúsítvány is szerepel az oldalakon, a jelzés is rajta szerepel az ékszereken és kifogástalanok, aprólékosan kidolgozottak és szépek. 

A két kedvenc webshopom a Bamoer és a Wostu, amiknél nem teljesen értem, de mintha valamilyen kapcsolatban állnának egymással,és ezek gyakorlatilag odakint ,,márkáknak" számítanak. Még egy felfedezettem a Dorapang ami tetszik, de tőlük még nem rendeltem semmit, így látatlanban nem is nyilatkoznék. 


BAMOER
Ilyen kis tanúsítványok szerepelnek az ékszerek oldalán



Ezt a gyűrűt én magam meg is rendeltem. Tökéletes állapotban, megfelelő méretezéssel (a megadott mérettáblázat szerint ami egyezik a Pandora-val) rendelve tökéletes minőségben kaptam kézhez, cirkóniával, stering ezüstből, egy Pandora ékszer töredékéért, körülbelül a negyedéért, harmadáért. Az eredetin körbe fut a Pandora felirat, látható,hogy ezen ez nem szerepel, nem ordít róla, hogy ez egy koppintott gyűrű lenne hamis felirattal. Mivel nem konkrét hamis márkajellel ellátott ékszerről beszélünk, így nem vétnek az Ali szabályzatának sem, a shop pedig évek óta üzemel. 




Forrás: katt a képekre


WOSTU


Forrás: katt a képekre

Ennél a ,,márkánál" is ott a bizonylat az ékszereknél. Persze mindig azt érdemes választani ha biztosan 100% sterling ékszert keresünk, aminél ott a jelzés. Itt is láthatjátok a második kép bal alsó sarkában, hogy teljes vételárat térítenek, ha nem megfelelő anyagú a termék.


Nem minden charmom 100% ezüst - szerencsére ami nem az, azon nincs az S925-ös ,,hamis" jelzés sem vésve- , de van jó pár már, illetve egy merev karkötőm is van ami csodálatos, cirkóniával kirakott szívecske kapcsos. Hihetetlen, milyen árakon tudnak ilyen minőséget hozni. Ebből gondolom egyébként, hogy mint a legtöbb márka esetében, a Pandora-nál is a nevet fizetjük meg nagy százalékban. Őszinte leszek, aki azt mondja nem szeret szépen vásárolni jó áron, az szerintem nem őszinte. Sokan támadják az ilyesfajta dolgokat és vásárlásokat, de amíg nem hamis fémjellel ellátott, hamis márkajelzéssel feliratozott az ékszer, addig engem nem érdekel ki készítette, ha nekem tetszik, szép és jó a minősége.

Remélem tudtam jó tanácsokat adni és át tudtam adni az eddigi tapasztalataimat. A következő Pandora-s részben az aktuális kollekciókra szeretnék majd kitérni, és ezekre alternatívákat ajánlani. Ha érdekel benneteket ez a vonal, akkor iratkozzatok fel a blogra és a Facebook oldalára, hogy mindig lássátok az aktuális cikkeket. Instagramon is elértek, @misshedgie néven!

Szép napot nektek, ölel benneteket:



Nincsenek megjegyzések: